11/22/2012

Recepten die ik nog wil uitproberen!



Door Marjolein kom ik nog eens op ideeën. Ik zat zo te struggelen met een blogpost, dat ik spontaan trek kreeg. En zo werd dit artikel geboren. Ik ben echt een craver als het om lekker en zoet eten gaat. Kant en klaar is prima, maar stiekem vind ik het nog leuker om zelf iets te bakken. In deze post zet ik de (bak)recepten die ik de komende tijd nog wil uitproberen op een rijtje.

GINGERBREAD CUPCAKES WITH FLUFFY  CREAM CHEESE FILLING




Het recept voor deze Gingerbread Cupcakes ontdekte ik via StumbleUpon, vanaf nu mijn favoriete site voor inspiratie. Mijn oog viel gelijk op dit cakeje. Hij lijkt heel simpel, maar het lijkt me zo'n uitdaging om die cream cheese filling zo mooi te krijgen! En verder hou ik gewoon erg van de smaak van speculaas. Lekker herfstig :) Op de site staan nog veel meer lekkere cupcakes, neem zeker een kijkje!

WORTELTJESTAART

Tumblr_lsr09fgfep1qzkfbpo1_500_large

Worteltjestaart. Oh yes. Dit heb ik al een keer gemaakt met Marjolein, wat we ook opgenomen hebben in een filmpje. Helaas was hij toen een beetje mislukt, dus ik wil hem sowieso nog een keertje proberen! De smaak van de cake zelf is heel lekker, maar stiekem is de topping nog meer jummie. En dit recept is ook nog eens heel toepasselijk voor Sinterklaas, hihi.

SELF MADE SNICKER BARS

Hmsnickers-1-2_large

Echt, hoe chill is dit? Dit zijn nou zelfgemaakte Snickers, zoals WeHeartIt ze noemt. Ik heb geen idee hóe je het maakt, maar zo te zien heb je alleen chocola, karamel, nougat en noten nodig. Ziet dit er niet ongelooflijk lekker uit? Als ik het recept vind ben ik zo blij.

OREO-PEANUTBUTTER CUPCAKES


Dit recept is zo... omg. Zie je het al voor je? Oreo's, met pindakaas ertussen, en daaromheen chocoladecake? Do you get the picture? Dan snap je nu hopelijk ook waarom ik deze wil maken. De combinatie lijkt me echt goddelijk, maar zó slecht. Maar goed, welk recept uit dit artikel is dat niet...? ;)

Als ik iets van deze recepten heb geprobeerd, zal ik natuurlijk proberen om er een artikeltje van te maken. Eerlijk gezegd kan ik niet wachten totdat ik er tijd voor heb, haha!

Welk recept zou jij nog willen uitproberen?













 (info@sweethippos.nl)

nRelate Posts and Homepage