11/23/2012

Reviews - O.P.I 'On the go kit'


Welk meisje (en sommige jongens) willen nou niet perfect verzorgde nagels? Ik in ieder geval wel. Ik probeer mijn nagels en nagelriemen altijd goed te verzorgen, en met de O.P.I 'On The Go Kit' wordt dat iets makkelijker. Deze leuke set kreeg ik net als de kleuren die jullie zondag konden zien bij een abonnement op de Elle. Het is echt een fijne aanbieding dus, aangezien de drie kleuren én deze set én 6xElle veel meer waard zijn dan €19,95! In deze set zit de 'Drip Dry', 'Nail Envy', 'Nail Corrector' en 'Avoplex'. Van al deze vier dingetjes ga ik een kleine review geven.


Als eerste 'Drip Dry', iets wat ik al een keer eerder heb gehad. Ik kwam erachter dat nergens op Sweethippos een review te vinden is, dus dat komt goed uit. Het is de bedoeling dat na het opdruppelen van dit spul op vers gelakte nagels, de nagellak binnen een paar minuten droog is. Ik moet zeggen dat ik hier al een tijdje fan van ben! Echt helemaal zijn nagels niet droog na een paar minuten, maar de voorzichtige dingen kan ik er dan zeker weer mee doen. Het scheelt toch wel veel tijd! Van deze is ook een goedkopere variant: Essence 'Dry Drops', die ook prima werkt.


















Bij dit product had ik niet meteen de behoefte om het te gaan gebruiken. Als ik naast mijn nagels lak, haal ik dit gewoon weg met een wattenstaafje en wat nagellak remover. Ik vind wel dat het prima werkt, en misschien ook wel wat preciezer dan mijn eerdere oplossing. Ook vind ik het handig dat hierbij een paar schone 'dingetjes' zitten, zo is het product langer te gebruiken.























Ik heb al heel wat verschillende crèmpjes en dingetjes geprobeerd om mijn nagelriemen te verzorgen, en daar kan ik nu weer iets aan toevoegen: 'Avoplex, cuticle oil to go'. Dit keer dus geen crème, maar een olie. Ik vind het heel prettig aanbrengen, aangezien het met een handig kwastje is, zoals je op de foto kunt zien. De olie is makkelijk te verdelen over mijn nagelriemen. Het voelt direct verzorgend aan, wat ik altijd een pluspuntje vind. Het spul trekt niet erg snel in, de nagelriemen blijven een tijdje vettig. Ik vind het wel erg fijn spul, en breng het dan ook vaak aan voor ik ga slapen. Dan heb ik er toch geen last van! Mijn nagelriemen verbeteren wel door dit product.
























'Nail Envy' is zo'n product waarvan ik het heel moeilijk vind om te beoordelen of het helpt of niet. Dit product zou de nagels sterker maken, en geeft het beste resultaat wanneer je een week of langer elke dag een laagje aanbrengt. Het spul droogt erg snel, waardoor ik het laagje snel tussendoor kon aanbrengen. Ik heb dit een halve week op mijn nagels aangebracht, en merkte wel een beetje verschil. Maar zoals ik al zei: ik vind het erg moeilijk om dit te beoordelen! Ik gebruik 'Nail Envy' nu als basecoat, wat ik prima vind werken.

'Drip Dry' en 'Avoplex' vind ik echte toevoegingen in mijn collectie, en de andere dingen zijn erg fijn, maar zou ik niet zo snel zelf kopen. Ik vind het leuk dat ik dit pakket op zo'n manier heb kunnen proberen, anders had ik deze producten waarschijnlijk nooit ontdekt.

Heb jij ervaring met O.P.I?













(info@sweethippos.nl)

nRelate Posts and Homepage