11/27/2012

Reviews van twee goedkope producten

Met dit artikel sla ik twee vliegen in één klap. Ik heb vandaag twee producten voor jullie die ik wil gaan reviewen. De eerste is een handcrème van Euro Profit, de tweede is de 'Sensitive' deodorant van Kruidvat. Beide dingen vind ik het 'niet waard' om een heel artikel over te schrijven. Niet omdat ze niet goed zijn, hoor. Ik vind het alleen leuker voor jullie om ze tegelijk te reviewen. Dus: hier komen de reviews!























Je kent misschien wel het probleem van hand crème: kleine verpakkingen en hoge prijzen. Dat wilde ik niet langer meer. In de Kruidvat spotte ik ergens onder in het schap een goedkope versie van wat ik zocht, van een merk dat ik nog niet kende: Euro Profit. Deze verpakking bevat 200 ml, en ik betaalde er slechts €0,70 voor!





Vooral de prijs van deze crème overtuigde mij er dus van om het te kopen. De verpakking ziet er namelijk erg goedkoop en onaantrekkelijk uit, en bovendien staat er 'Body' waardoor ik eerst even in de war was. Niet erg, niet erg. Ik vind het namelijk een heerlijk product. De substantie is gewoon wit, zoals je ziet op bovenstaande foto. Ik heb maar een klein beetje nodig voor twee handen, en de handcrème trekt erg fijn snel in. Ik heb de hele dag lekker zachte handjes, en als ik mijn handen was een paar uur na het aanbrengen merk ik ook dat er nog steeds een beschermend laagje op mijn handen zit. Erg goedkoop en érg fijn dus. Ik raad hem je echt aan!





Deodorant is ook altijd duur vind ik. Nu heb ik een erg gevoelige huid en kan ik lang niet tegen alle merken. Dove en Nivea hebben het bij mij tot nu toe overleefd, maar veel meer merken ook niet. Het was dus best een gok om deze deodorant te proberen. Misschien zou hij totaal niet bevallen. Maar een mense moet gokken wagen in het leven, niet waar? Ook dit product heeft een fijn prijsje: €1,30. Er staat dat hij voor een gevoelige huid is, 0% alcohol bevat en 'skin friendly' is. Ik was benieuwd.
Ik vind de geur van de deodorant al een erg pluspunt. Hij is neutraal en niet erg aanwezig, maar toch beschermd hij tegen vieze zweetgeurtjes. Zelfs na het fietsen is er nog geen geurtje te bekennen. Ook overleeft mijn huid deze deodorant.

Het is lang geleden dat ik zo positief kon zijn over een nieuw ontdekt product, maar ik ben over beide dingen echt goed te spreken.















(info@sweethippos.nl)

nRelate Posts and Homepage