11/18/2012

Swatches O.P.I

Een abonnement op de Elle met drie geweldige kleuren nagellak van O.P.I., een verzorgingspakket van O.P.I. en een zilveren crackle nagellak kon ik natuurlijk niet weerstaan. Ik koop zelf nauwelijks meer nagellak, omdat ik al een hele berg heb liggen waarvan ik de helft nauwelijks gebruik. Maar als ik mooie kleuren krijg, vind ik dat geweldig. In dit artikel de swatches van Schnapps out of it!, Don't talk Bach to me en I want to be a-lone star. 



De eerste kleur is I Want To Be A-Lone Star. Deze kleur is (als ik het goed heb gevonden) uit de Texas Collection van een tijdje gewleden. Het is een prachtig grijs-blauwe kleur met kleine, subtiele glittertjes. Ik vind hem heel schattig. Deze kleur vind ik erg goed passen bij de herfst, en doordat hij zo licht is heeft hij ook wel wat vrolijks. Het doet me denken aan een heldere dag in de winter.


De roest kleurige nagellak met subtiele glittertjes is Schnapps Out Of It! Deze vind ik toch het mooiste van de drie kleuren, en ook deze vind ik perfect voor in de herfst. Op de een of andere manier staan warme kleuren nagellak altijd goed bij mijn (erg rode) huid.



De laatste kleur: Don't Talk Back To Me is een gele kleur met een groene ondertoon, en ook in deze kleur zitten subtiele glittertjes. Helaas komen die niet duidelijk over op de foto's trouwens. Ook deze kleur vind ik erg leuk, alleen zou ik die minder snel gaan dragen vermoed ik.



Alle kleuren dekken makkelijk in twee lagen, en Schnapps Out Of It zelfs in één laagje. Ik vind O.P.I. altijd een erg fijn merk. De kleur blijft wel iets langer zitten dan budget nagellak, maar op mijn nagels blijft nagellak eigenlijk nooit heel lang zitten. Deze houdt het een dagje langer uit, wat altijd weer mooi meegenomen is.

Welke kleur vind jij het mooist?












(info@sweethippos.nl)

nRelate Posts and Homepage