11/28/2012

Tip: Vouchercode.nl

 - advertorial - 


Ik shop vaak online. There, I said it. Anderen vinden shoppen in real life misschien leuker, ik vind mijn virtuele winkelmandje inladen een van de leukste dingen die er zijn. En soms lopen die bedragen in mijn mandje een beetje hoog op. Als een echte online shopper addict ga ik dan op zoek naar kortingscodes om mijn bankrekening te sparen. VoucherCode.nl heeft bijvoorbeeld codes en aanbiedingen voor Nelly.com, Zalando en ook een pagina voor Forever21!

De vrolijke geel met blauwe site valt meteen op. Op de hoofdpagina vind je de nieuwste kortingen, maar je kunt ook zelf webshops of producten zoeken via de zoekbalk, of navigeren met de tabbladen bovenin. In de zijbalk vind je een aantal mogelijkheden om op de hoogte te blijven van nieuwe kortingscodes. Zo kun je je inschrijven voor de nieuwsbrief, VoucherCode liken of Facebook of volgen op Twitter.


Ik vind de site erg overzichtelijk, je kunt makkelijk vinden waar je naar op zoek bent. En je kunt er niet alleen aanbiedingen vinden voor beauty- of fashionwebshops, maar het is ook mogelijk om kortingen te vinden voor bijvoorbeeld games, mobieltjes en boeken. Dit is dus echt een kortingswebsite voor iedereen.

Ik raad je VoucherCode.nl zeker aan. De site werkt makkelijk, en je kunt bijna altijd wel vinden waar je naar op zoek bent. En als je net zo'n online shopper bent zoals ik, dan is deze website echt een uitkomst.

Kende jij VoucherCode.nl al? En shop jij graag online?













(info@sweethippos.nl)

nRelate Posts and Homepage