11/09/2012

Wishlist - Parfum


Mijn parfum collectie is nooit erg groot geweest, maar in plaats van groeiend is hij de laatste tijd krimpend. Ik blijf parfum gewoon gebruiken, en er komt niks meer bij, waardoor ik steeds meer van mijn favorieten op maak. Ik heb er nu eigenlijk nog maar twee, waarvan ik één nauwelijks gebruik, omdat ik hem niet zo lekker vind. Tijd voor een aantal nieuwe dus. Helaas vind ik parfum altijd vrij duur, en groeit het geld me niet helemaal op mijn rug. Ik heb een aantal geuren op mijn wishlist staan.


Bron foto
Lady Gaga - Fame
Als eerste staat de allereerste zwarte parfum hoog op mijn lijstje. Ik vind Lady Gaga best wel leuk, niet alleen om haar muziek (dat kan ik soms NIET waarderen), maar gewoon om wie ze is en hoe extreem ze doet. Ook ruikt deze parfum écht heel erg lekker.
Noten: Belladonna, Wierook, Abrikoos, Honing Druppels, Tijger Orchidee, Jasmijn.






Bron foto
DKNY - Be Delicious
Deze geur wil ik al heel lang hebben, hij ruikt zo lekker naar appel, de vorm van de fles vind ik mooi en ik wil hem gewoon heel graag. Ik zag in de folder van Kruidvat dat hij daar deze week in de aanbieding is, van €30 voor €25, dus dat scheelt wel, maar nog steeds houdt de prijs me best wel tegen. Ik zou eigenlijk gewoon een keer een parfum moeten kopen, net als dat ik een kledingstuk of CD's, films of boeken voor die prijs koop.
Noten: Appels, exotische bloemen en houtsoorten.



Bron foto
Christina Aguilera - Red Sin
Ik kreeg laatst een proefmonstertje van deze geur, en wow, wat is deze ontzettend lekker! Ik ben sowieso erg fan van de geuren van Christina. Ik heb eerder Wild Rose en Forbidden Rose al in mijn bezit gehad, die ik allebei ook erg lekker vond.
Noten: Rode appel, kaneel, rode cyclaam, musk, sandelhout en rode gember.





Bron foto
Taylor Swift - Wonderstruck
Taylor Swift is cool, en haar parfum ruikt ook heerlijk! Het valt me op dat ik veel parfums van beroemdheden wil. Ik weet niet goed hoe dat komt, maar het is gewoon zo. Ook Wonderstruck lijkt me erg lekker.
Noten: Freesia, groene thee, appel bloesem, framboos en braam. 






Welke parfums staan nog op jullie wishlist?











nRelate Posts and Homepage