12/11/2012

All these memories

Van toen ik nog een klein meisje was heb ik fotoboeken vol. Vanaf een jaar of 6 eindigen deze foto's, en de enige foto's die ik dan nog in mijn fotoboek plak zijn schoolfoto's. Het idee spookte al een tijdje door mijn hoofd om een keertje een aantal foto's te laten afdrukken. Dit heb ik gedaan, en ik heb ze ook al ingeplakt. Ik ga jullie even een indruk geven van mijn fotoboek.
Ik kocht een fotoalbum met 84 kantjes bij de Hema, hij was geloof ik rond de €8,-. Met leuke bloemetjes en een combinatie tussen mat en glanzend zwart.










Ik plak meestal twee foto's per pagina, maar alleen als die foto's bij dezelfde gebeurtenis horen. Ik schrijf er niet veel bij, gewoon met wie het is en in het geval van bloggersmeets: in welke stad de meet was. Ik heb vooral foto's van meets, omdat dit de momenten zijn dat er veel foto's worden gemaakt.

Ik ben van plan vanaf nu een mapje 'afdrukken' op mijn computer te hebben staan, waar ik elke keer als een foto leuk genoeg is voor in mijn album de foto inplaats. Na een tijdje stuur ik de map naar de Hema fotoservice, en zo bewaar ik de leukste foto's in mijn album.

Heb jij ook een fotoalbum?















(info@sweethippos.nl)

nRelate Posts and Homepage