12/22/2012

Bourjois Rouge Edition lipstick in 'Violine Strass'


Een tijdje geleden kregen we een persbericht van Bourjois in de inbox: ze zouden uitkomen met een nieuwe lipsticklijn, genaamd 'Rouge Edition'. De lijn bevat 18 verschillende tinten 'rood', Er zijn felle kleuren, donkere kleuren, maar ook zachte kleuren. Volgens mij kan iedereen wel een lipstick vinden in deze lijn die bij haar past. Zelf ontving ik de kleur 'Violine Strass', volgens Bourjois "een licht zwartachtige en intense
pruimkleur, verrijkt met gouden parelmoerdeeltjes, dé ultieme modetint bij uitstek".



Het viel me op dat ding een vrij chunky lipstick is! De huls is groot, maar dat komt grotendeels ook door het blokje onderaan de lipstick. Hij is mooi glanzend zwart, met er uitspringende letters. Het uitdraaien gaat soepeltjes en hij klikt makkelijk weer dicht. Een fijne verpakking!




Links mijn lippen zonder lipstick, rechts met. Zoals Bourjois zei, is dit inderdaad een hele donkerpaarse kleur. De gouden glitters zie ik - helaas of niet helaas - niet terug op mijn lippen. De lipstick glanst behoorlijk, en voelt daardoor comfortabel op mijn lippen. Mijn lippen drogen dan ook zeker niet uit gedurende het dragen ervan. Zoals je ziet is er niks mis met de pigmentatie, helemaal dik in orde. Helaas blijft hij, mede doordat hij zo glanst, niet erg goed zitten. Ik heb hem getest tijdens de lunch en toen was de meeste kleur al weer van mijn lippen verdwenen.


Ik vind dat ik de kleur wel kan hebben, maar ik ben bang dat ik toch meer van satin rood en roze tinten hou. Deze is me toch te paars en te glanzend. Wel heel feestelijk en stoer, deze lipstick!

De Bourjois Rouge Edition lipsticks zijn te koop voor €12,99 per stuk bij de drogist.
Zou jij deze tint dragen?












Deze lipstick hebben we ontvangen ter review. Dit heeft echter geen
enkele invloed op onze mening en we blijven altijd 100% eerlijk!

(info@sweethippos.nl)

nRelate Posts and Homepage