12/02/2012

Eyes - Some glamour

Bij het doorbladeren van de Glamour van vorige maand viel me meteen iets op: er stonden make-up tutorials in! Eentje sprong er voor mij enorm uit. Niet alleen omdat hij redelijk draagbaar is, ook omdat ik alle kleuren bij elkaar zo mooi vond en vind. Ik besloot het stappenplan te volgen en de look na te maken. Ik moet zeggen dat ik er zelf erg tevreden mee ben, en ik vond het zo leuk om weer eens lekker met make-up aan te klungelen. Dat is echt lang geleden voor mij. Ik kon niet wachten tot deze blogpost online zou staan, maar ik heb er maar even mee gewacht tot mijn favoriete dag: vandaag!








Zoals ik al zei vind ik deze look eigenlijk heel erg geslaagd! Toen ik net klaar was met de look vond ik hem toch iets te heftig, maar ik ben er gewoon mee over straat geweest, en eigenlijk is het best te doen zo af en toe.

Hoe ik deze look gemaakt heb is als volgt: Ik begon met het aanbrengen van groene oogschaduw op mijn ooglid en onder mijn onderste wimperrand, daarna blendde ik het groen boven mijn oog met lila-kleurige oogschaduw, die ik naar boven toe ging blenden. Daarna was het gouden accent in mijn binnenste ooghoek aan de beurt, gevolgd door wat glimmende bruine oogschaduw onder mijn oog, kohlpotlood en mascara. Als je deze ooglook na gaat maken, zou ik het leuk vinden als je er een foto van stuurt, het e-mailadres staat onderaan dit artikel.

Wat vind jij van deze ooglook? 














(info@sweethippos.nl)

nRelate Posts and Homepage