12/24/2012

Gehyped op LookBook #4

Dit is alweer de vierde 'Gehyped op LookBook'. Inmiddels weten jullie dat dit mijn favoriete site is om fashion inspiratie op te doen. Ik breng nu al flink wat tijd door op deze site en het verveelt nooit, door alle gave looks van meiden én jongens die ik tegenkom. Ook voor deze keer heb ik weer een paar outfits op een rijtje gezet die volgens mij de moeite waard waren. Helaas zijn het er echt maar een paar, want op de een of andere manier dacht ik bij de meeste outfits die ik gehyped had 'mweh', hihi.

SNOOOOOOOOOOW




Ik 'fan' Vivian niet op LookBook, maar ik kwam haar outfit per toeval tegen. Deze sprak me aan door de rustige kleuren. De trui en het rokje vind ik allebei gorgeous! Op dit moment ben ik erg fan van bordeauxrood, en daarom is dit rokje vrij perfect. Ook de oversized trui is heel gaaf, ik ben al lang op zoek naar zo eentje. Deze kledingstukken maken een perfecte combi met die mooie hakken.

WINTER FAIRY


Tiphaine is wel een vrij bekende LookBooker. Ik zie haar in ieder geval vaak voorbijkomen op de 'home' pagina! Laatst viel mijn oog op deze outfit van haar. Geweldig! Het glitterrokje is super feestelijk en de trui erbij maakt het comfy, maar nog steeds très fashionable. De aztec trend vind ik sowieso nog steeds hartstikke gaaf.

1ST DECEMBER

Jup, weer een outfit van Mike. Volgens mij heb ik de vorige keer ook een outfit van hem laten zien. Ik vind zijn stijl gewoon ontzettend cool. Het pronkstuk dit keer is natuurlijk de trui. Oh, en de jas niet te vergeten. Die zou ik misschien zelf ook nog wel dragen! Ik vind deze outfit gewoon een ontzettend goed geheel, I like.


Wat vind jij van deze outfits?













(info@sweethippos.nl)

nRelate Posts and Homepage