12/27/2012

Look of the Day - Merry Christmas Baby


Helaas is het hele kerstgebeuren weer voorbij. Stiekem wel jammer, want ik zal al het lekkere eten en de gezelligheid van de kerstversiering wel missen. Toch is Kerst nog niet helemaal over op Sweethippos, want vandaag zal ik mijn look van Eerste Kerstdag laten zien. Met gebrek aan feestelijke kleding flanste ik dit in elkaar, en met een mooi glittermake-upje en opvallende sieraden heb ik het geheel een beetje opgepimpt.






Mijn gezicht heb ik super simpel gehouden. Ik heb me volgens mijn daily routine opgemaakt, maar daar heb ik een goud lijntje onder mijn ogen en highlighter aan toegevoegd. Ik heb niks op mijn lippen behalve een beetje lippenbalsem, want met eten vind ik een mooie rode lipstick helemaaal niet handig ;) Natuurlijk heb ik ook een mooie blush opgedaan, maar wel een matte, want hij moest mijn highlighter natuurlijk niet overschreeuwen.

Gebruikte producten:
NYC vloeibare eyeliner
Catrice mascara
Sleek Storm palette (matte bruine en gouden kleur)
Sleek Flamingo blush
Essence Sun Club highlighter




Tijd voor nagels! Ik had zin in een typische kerstige kleur, dus ik koos voor mijn favoriete rood, 'Caught on the Red Carpet' van Catrice. Voor het feestelijke effect bracht ik nog een topcoat aan op de nagels van mijn ringvingers. Ik gebruikte 'Million Dollar Baby' van de Catrice Million Styles LE.




Over naar mijn outfit! Zoals ik al zei had ik totaal geen feestkleding (lees: geen glitters, pailletten of whatsoever) dus moest ik mijn outfit wel oppimpen met wat sieraden. Omdat ik op dit moment helemaal fan ben van spikes, deed ik mijn spiked armband en ring om. Ook deed ik een klein riempje om mijn middel om nog meer accent op mijn taille te leggen. Ik koos (zoals altijd) voor rustige kleuren: een beige trui, met een zwart taillerokje en maillot. Natuurlijk konden mijn studded pistol boots niet ontbreken om in het 'spike thema' te blijven.


Trui - H&M
Rokje - H&M
Armband - eBay
Ring - H&M
Pistol boots - VanHaren



Ik hoop dat jullie hele fijne kerstdagen hebben gehad met veel eten, familie en vrienden om je heen en natuurlijk een mooie kerstoutfit. Nu op naar Oud&Nieuw!

Wat droeg jij met Kerst?













(info@sweethippos.nl)

nRelate Posts and Homepage