12/21/2012

Muziek - Verslavingen van het moment

Zó zó, de laatste tijd heb ik heel wat nieuwe bands/zangers/muziek ontdekt, waar ik direct helemaal verslaafd aan raakte. Was ik eerst meestal fan van één nummer, nu ben ik meteen helemaal gek van de artiest. De laatste tijd kwamen Passenger, Ed Sheeran, Hot Chelle Rae, The Script en meer vaak voorbij tijdens het luisteren. Aangezien het vandaag vakantie gaat worden, vond ik het tijd voor een muziek artikeltje. Ga je op vakantie? Download dan snel nog even deze nummers. Blijf je gewoon lekker thuis? Gebruik dit artikel dan lekker als afspeellijst en ga ondertussen iets anders doen.



Passenger - The Wrong Direction
Toen ik het nummer 'Let her go' van Passenger hoorde, was ik gelijk om. Ook na het vaker horen van het nummer kreeg ik nog steeds kippenvel. Passenger is een Britse singer songwriter die een hele mooie stem heeft. In zijn nummers zijn hele mooie stukken instrumentaal te horen. Ik heb ook de CD gekocht, die nu ook vaak op staat. Ik ben helemaal verliefd.



Passenger - Circles
Ook dit nummer van Passenger vind ik zo mooi! Dit nummer is één van mijn favorieten van de CD, die overigens 'All The Little Lights' heet. Er zit ook een CD in met akoestische versies.



The Script - If you could see me now
Zoals jullie misschien weten ga ik over precies 5 weken naar het concert van The Script in Ziggodome. Ik ga samen met Soesja, en omdat zij bij Amsterdam woont kan ik mooi bij haar logeren. Ik heb echt zo onwijs veel zin in het concert, en de voorbereiding bestaat natuurlijk uit heel vaak de CD luisteren en de nummers proberen uit het hoofd te leren. Dit nummer is heel zielig, want het gaat over ouders van een bandlid die heel vroeg zijn overleden. Maar wel heel mooi, en met een beetje rap.




The Script - The man who can't be moved
De meesten van jullie zullen dit nummer (van de eerste CD van The Script) wel kennen. Ik vind dit een heel lief en leuk nummer, en kwam erachter dat ik hem helemaal kan meezingen. Dat wordt leuk bij het concert!




Hot Chelle Rae  - Honestly
Ik had Josephine al vaak horen roepen over Hot Chelle Rae, maar er eigenlijk nog nooit naar geluisterd. Ik kende het nummer 'Tonight Tonight' wel, maar meer dan dat niet. Dit nummer vind ik ook erg leuk en vrolijk!



Foster the People - Helena Beat
Dit nummer ontdekte ik in de zomer al, maar ik word er nog steeds keer op keer vrolijk van. Ook van de andere nummers van deze leuke band trouwens.



Foster the people - Warrant
Het nummer begint met een soort klassiek gezang 'in de kerk', maar daarna wordt het zo lekker vrolijk! Foster the people draaide ik tijdens de autoritten door Italië heel veel, dus als ik het nummer nu hoor denk ik terug aan die geweldige vakantie.

Dat was hem alweer! Om 12 uur hebben Floor en ik ook officieel vakantie, héérlijk! Gister hebben we in het artikel al voor een deel verteld wat we gaan doen. Heb je nog wensen, suggesties of ideetjes voor een artikel op SweetHippo's? Laat het weten!

Welke nummers of artiest luister jij op dit moment veel?












(info@sweethippos.nl)

nRelate Posts and Homepage