12/17/2012

My life in pictures - december #1

Het is half december - het is bijna eng. De tijd gaat sinds het nieuwe schooljaar aangebroken is zo snel, dat ik het bijna niet meer bij kan houden. Inmiddels is er al twee keer sneeuw gevallen, ben ik al bijna uitgegleden tijdens het fietsen en drink ik liters warme chocolademelk. Een heel verschil met een paar maanden geleden. Deze twee weken heb ik minder foto's gemaakt dan normaal: waardoor dat komt weet ik niet. Misschien had ik het te druk met leuke dingen :)





1. een mooie zonsopgang in het weekend. Hier kan ik echt van genieten!
2. omdat het weekend was had ik tijd om iets lekkers te bakken. Het werden Oreo Peanutbutter Cupcakes!
3. en dit is zo'n cupcake. Sommigen walgen ervan, maar ik vind het ontzettend lekker en kon er dan ook bijna geen genoeg van krijgen. Jammer dat je na één cupcake al vol zit, hihi.
4. met mama bezocht ik het Groninger Museum  voor school. Zij vond het ontzettend interessant, ik iets minder ;)



1. opa en oma kwamen over de vloer, en papa haalde de stokoude diaprojector van zolder. Memories!
2. mijn Sinterklaascadeau waar ik zo lang voor gespaard had: een externe flitser!
3. ik was weer eens ontzettend lui en had geen zin om van de bank op te staan. Dit was mijn uitzicht.
4. SNEEUW! I love it. Vooral als er flink wat ligt en het zonnetje erbij schijnt.


1. ik had ontzettend schattige kerstkaarten gekocht, die ik naar heel veel mensen zou opsturen.
2. als toetje: citroen kwarktaartpudding! Zo lekker, ik kreeg er echt geen genoeg van.
3. met Marjolein in de bioscoop bij Breaking Dawn pt 2! Ik vond hem ontzettend cool, en stiekem vind ik het jammer dat de serie nu afgelopen is.
4. Sinterklaascadeautjes van mama! Een hele berg soy scents.


1. ook kreeg ik nog een geurolie, 'Christmas Berry'. Stiekem vind ik deze het allerlekkerst ruiken!
2. ik deed een beetje raar.
3. voor mijn literatuurwerkstuk lees ik 'Notes on a Scandal'. Normaal hou ik niet heel erg van Engels lezen (omdat ik denk ik de verkeerde boeken uit kies, hihi), maar dit vind ik een heel tof boek!
4. ik ging weer eens naar de kapper, want dat was nodig. Er is niet veel vanaf, maar wel genoeg zodat mijn haar weer een beetje meer volume krijgt.


1. alle kerstkaarten op de post doen! Volgens mij waren het er 15, zoveel heb ik nog nooit gestuurd.
2. een lief kerstkaartje van Sophie!
3. tijdens treinreizen krijg je honger, dus ik kocht een frikandelbroodje bij de AH to Go.
4. 's avonds bij Lisa thuis! We vierden met een aantal bloggers sinterkerst, super leuk en gezellig.

Wat heb jij de eerste twee weken van december beleefd?












  (info@sweethippos.nl)

nRelate Posts and Homepage