12/01/2012

My life in pictures - november #2

Het wordt steeds moeilijker om 'my life in pictures' te beginnen. Het is koud, nat en herfst. Dat weten we nou wel. Wat wel interessant is om te vertellen, is dat ik nu eindelijk ook Instagram heb aangemaakt (floorsweethippos). Nu ben ik ook hipster! Ik merk dat ik het nog leuker vind om mijn foto's voor deze posts te maken nu ik mooie filtertjes kan doen. Het zijn dan ook aardig wat foto's geworden, heb ik gemerkt ;)


1. de enige nog niet-instagram foto. Met Marjolein hield ik een mega vreetbui om het einde van de toetsweek te vieren.
2. als mijn manicure mij verveelt, verpest ik hem altijd nog meer.
3. voor het eerst weer krantenlopen in het donker. Wel met de gezellige lantaarnpalen aan gelukkig :)
4. een mjummie tosti als lunch. Come to mama!



1. een mistige dag. Dit is het uitzicht vanuit mijn slaapkamerraam, die uitkijkt op de achtertuin.
2. chillen met Grey's Anatomy. Ik vind Izzie en Alex zo cute together...
3. die avond had ik een feestje van school, met als thema 'Sensation White'. Hier zie je mij, ongeveer in stijl. Ik had zelfs mijn nagels wit gelakt.
4. Party hardy!




1. lekker brunchen bij mijn oom en tante met een croissantje en verse jus. Heerlijk!
2. looks zoeken op LookBook voor de vanaf nu maandelijkse 'Gehyped op LookBook'.
3. 'Sweet Little Lies' van Lauren Conrad lezen in mijn tussenuur.
4. zo heb je een blogbui, en soms heb je dat niet. Ik had echt  geen idee wat ik moest plaatsen en mijn blogpost bleef leeg.


1. nog meer foto's van het bos. Ditmaal was het prachtig weer en scheen de zon volop door de bomen.
2. dit hier is een deel van een zelfportret wat ik moest maken voor CKV. Het moest een rebels zelfportret worden, dus ik toverde mezelf om tot David Bowie ;)
3. Nogmaals een bos, dit is echt de laatste hoor! Dit was mijn uitzicht 's ochtends vanuit mijn andere raam.
4. de pinguïn nailart, die jullie afgelopen donderdag konden zien!


1. een lekker gebakje met warme chocomel eten in Emmen met Esmay, Gerrianne en Marjolein bij de V&D.
2. Kitty helemaal opgerold op schoot.
3. ja, ik ga er ook aan: de  velvet legging! Deze komt van de Action en is ietsiepietsie te klein, oeps.
4. Toen ik even niks te doen had besloot ik mijn in de eerste instantie mislukte denim giletje alsnog te studden. Het resultaat krijg je maandag te zien!

Wat heb jij meegemaakt deze maand? Vertel erover in de comments!













(info@sweethippos.nl)

nRelate Posts and Homepage