12/16/2012

Nailpolish - Hema '850'

De beauty-corner is bij sommige grote HEMA's al ingevoerd. De producten zijn vernieuwd, de inrichting is heel mooi en het deed me een beetje denken aan de inrichting van Kiko. Het werd ook meteen erg verleidelijk om iets te kopen. Het gaf me een luxe gevoel, alsof ik in de Douglas naar dure merken stond te staren. Onbetaalbare, dure merken. Maar dat was niet zo, het was de betaalbare HEMA. Ik nam een zwarte eyeliner en een nagellak mee. De nagellak ga ik vandaag aan jullie laten zien. Ik vind het een mooie kleur, en hij lakt ook nog eens fijn.






Op sommige momenten lijkt de nagellak zwart, maar in het licht zie je duidelijk de blauwe en paarse glittertjes terug. Ik vind het een heel mooi, chique en winters lakje. Hij kost maar €2,50 en blijft lang en goed zitten. Deze nagellak dekt in twee lagen.

Heb jij al iets van de nieuwe HEMA collectie?













(info@sweethippos.nl)

nRelate Posts and Homepage