12/30/2012

Outfit - Fly Away With Me, Baby!










Kerst zou kerst niet zijn als bijna heel de wereld zich op die dagen mooi optut. Een outfit speciáál voor kerst, make-up goed, en klaar om te dineren met familie. Dit jaar had ik niets nieuws gekocht voor kerst, maar scharrelde ik door mijn kast heen en kwam ik tot de outfit die je hierboven ziet. Mijn vogel-rokje, witte blouseje en wijnrode blazer waren van de partij.


In het parkje in Leeuwarden maakte Suzanne foto's van mijn outfit. Daarna werden we subtiel weggejaagd, omdat een klein meisje de eendjes wilde voeren. En volgens die man moest ik maar snel weer een jas aantrekken, want het was wel zó koud. Oké dan maar.



Ik vind de combinatie van het witte (mouwloze) blouseje met mijn paars/wijnrode blazer eigenlijk goed geslaagd. Met de pailletjes op de kraag werd mijn outfit lekker kerstig. 

Schoenen - All Stars
Rokje - H&M
Maillot - H&M
Witte blouse - Only
Blazer - H&M
Horloge - OOZOO 

Wat droeg jij met de kerstdagen? 












(info@sweethippos.nl)

nRelate Posts and Homepage