12/13/2012

Outfit - Give Peace a Chance

Zo fotografeer je heel veel outfits achter elkaar, en zo duurt het een maand voordat je de volgende plaatst. Ik ben de afgelopen weekenden blijkbaar zo druk met van alles geweest, dat ik geen tijd had om even tijd vrij te maken voor een outfitje. Gelukkig was ik zondag, de dag dat ik mijn nieuwe kleren binnen had, in de mood om er eens (letterlijk) voor te gaan zitten. Dat resulteerde in deze outfit! Hij heet Give Peace a Chance, naar mijn John & Yoko t-shirt die jullie maandag konden zien.







Zoals ik in de shoplog al vertelde, dacht ik dit t-shirt te gaan combineren met mijn DIY giletje. En hé, hier is hij dan! Ik had gelijk, ik vind de combi helemaal te gek. Lekker stoer en helemaal mij. Wel een beetje koud voor deze tijd voor het jaar (een beetje heel erg), maar omdat ik toch niet van plan was de deur uit te gaan maakte het niet uit.



 Verder droeg ik nog, zoals je misschien een klein beetje kunt zien, mijn velvet legging. Ik kocht die bij de Action voor €5,-, echt een koopje moet ik zeggen. Wel heb ik zo ongeveer de grootste maat en is hij me nog steeds een beetje te klein, en dat zegt eerder iets over de legging dan over mij geloof ik ;) Toch ben ik er heel blij, want met een beetje hijsen is het zo opgelost. Hij is heerlijk warm, hoewel ik denk dat het buiten een ander verhaal is, hihi.



De foto's zijn een beetje donker, maar dat paste wel bij mijn humeur en het weer. Vieze regen, bah. Ik droeg geen sieraden die dag, hoewel je op de meeste foto's wel een ketting ziet als je goed kijkt. Ik besloot later dat ik die er toch niet bij wilde hebben, omdat het zilver nogal clashte met het goud van de studs ;)



Studded denim vest - DIY
T-shirt - H&M
Velvet legging - Action


Wat vind jij van deze outfit?












  (info@sweethippos.nl)

nRelate Posts and Homepage