12/14/2012

Parfum - Fame à Lady Gaga





Met Floor ging ik naar Breaking Dawn Part 2, en aangezien we toen toch in Groningen waren had ik van te voren al bedacht dat we dan nog maar even naar de Ici Paris XL moesten gaan, omdat ik geld gekregen had van opa en oma. Ik vertelde jullie al een keer dat mijn parfum collectie heel erg gekrompen was, en dat ik er eigenlijk nog maar één over had. Ik had Fame al heel vaak geroken, maar toen ik hem in de winkel weer rook rende ik ermee naar de kassa. Ik heb hem nu dan eindelijk!


Bij de kassa vroeg de verkoopster of ik in plaats van alleen 50 ml parfum een hele box wilde kopen, waar ook nog een tasverstuiver en een tattoo in zit, voor dezelfde prijs. Ik zou gek zijn als ik daar nee tegen had gezegd, want nu heb ik in totaal 60 ml van dit heerlijk geurtje, én een hele handige parfum roller voor in de tas, én een mooie box. De box is goed met zwart, wat heel goed past bij de kleuren van het parfum. Ook vind ik het goed bij het spannende en eigenwijze imago van Lady Gaga passen. Ik ga de box denk ik ergens anders voor gebruiken, want ik wil hem wel bewaren.






Ik voelde me wel even een rijke stinkerd toen ik de box opende. Het ziet er zo chique uit dat ik het gevoel heb dat ik het helemaal niet kan betalen. Mag ik even gillen?

 

Ik vind het flesje zo mooi, en het is heel bijzonder dat het parfum zwart is. Niet bang zijn, bij het spuiten wordt het gewoon doorzichtig. Geen zwarte vlekken op de huid dus. De dop is heel erg awesome, en onder de dop zit nog een leuk detail, namelijk de naam van het parfum. 

Een parfum koopt men natuurlijk om de geur, en dat was ook vooral hetgene wat me overtuigde deze te kopen. De geur is warm, herfstig, kruidig en niet te sterk. Het is een 'eau de parfum', dus de geur blijft ook lang zitten en vervliegt niet snel. Dat vind ik fijn, dan ruik ik de hele dag lekker.

De topnoot van Fame is belladonna, een zoete en intense geur. Daarna vervliegt het hele zoete en komt er honing, saffraan en abrikozennectar in de plaats. Dit vind ik erg lekker en kruidig ruiken. De basis bestaat uit tijgerorchidee met Arabische jasmijn.

Ik vind dit parfum heel erg geslaagd, en ik ben vanaf het moment dat ik het kocht alleen maar blij geweest. Het past bij Gaga, de geur is lekker, en de prijs viel me ook nog mee. Ik betaalde voor dit pakket €36. 

Wat denk jij van Fame?












(info@sweethippos.nl)

nRelate Posts and Homepage