12/09/2012

Proefmonstertjes

Ik heb een laatje in mijn kleine make-up stash kastje waarin ik alle proefmonstertjes die ik op de één of andere manier krijg bewaar. Bij aankoop van een product, bij een kadootje en tijdens mijn Post Project van een tijdje geleden heb ik er veel gekregen. Ik kan wel zeggen dat ik van proefmonstertjes hou. Ik gebruik niet vaak eentje, omdat ik het altijd zonde vind dat iets vaak maar één keer gebruikt kan worden. Wat als het heel fijn is? Laatst trok ik mijn laatje open en besloot ik, na het maken van foto's van dit artikel, vaker een proefmonstertje te pakken. Zo kun je een goede indruk opdoen van een duur product, voordat je het koopt. Eigenlijk best handig.
Op de foto hierboven zie je mijn proefmonstertjes-stash. Oké, zo groot is het niet, maar ik vind het leuk om alles te bekijken en dus ook om het met jullie te delen.






Ik krijg al een hele tijd de nieuwsbrief van www.try-now.nl. Op deze site kun vaak leuke proefmonstertjes bestellen van allemaal soorten producten. Laatst kreeg ik een berichtje dat de Andrèlon Haar & Hoofdhuid, waar ik al heel lang benieuwd naar was, gratis aan te vragen was. Niets hield me tegen. Ook heb ik een herstellende shampoo van Nivea en een haarmaskertje van L'Oreal Paris.


Niet heel grappig dat de foto absoluut weigerde om te draaien, maar oké, dan blijft hij maar lekker zo. Hierboven zie je een handcrème en een voetencrème van Rituals, wat ik zelf een heel fijn merk vind op gebied van dit soort dingetjes. Ook ligt er een proefje van een body butter van The Body Shop bij, die ik nog niet geprobeerd heb, omdat ik niet het gevoel heb dat ik met zo'n klein beetje meer dan mijn arm kan insmeren. Maar het idee is leuk.

Bij aankoop van Lush Lemony Flutter kreeg ik een klein stukje 'Friends With Benefits' mee, een massage-bar. Hij ruikt naar chocolade, wat ik echt lekker vind, verder heb ik hem nog niet veel gebruikt. Ook een proefje van een Kenzo geurtje vond ik tussen mijn collectie. Ik vind het altijd jammer als geur proefmonstertjes in zulke zakjes zitten, want dan kun je ze écht maar één keer gebruiken. 

En dan de geurtjes die ik wel echt gebruik, namelijk in zulke schattige buisjes. Deze kan ik toch nog best vaak gebruiken vind ik. Die van Chanel heb ik nog niet aan durven raken. Gewoon, omdat 'ie zo duur is.

Op deze foto zie je foundation, BB cream, een maskertje en make-up remover van Embryolisse. Ik gebruik nooit foundation, en omdat mijn huid heel rood is zijn de kleuren meestal ook niet goed, dus deze zou ik niet zo snel gaan gebruiken. Het maskertje (van Libresse) vind ik wel leuk, en dat is eigenlijk ook niet echt een proefmonstertje, maar een heel masker.

Dit was hem alweer. Ik vind het heel leuk om te hebben eigenlijk, omdat ik op deze manier kennis kan maken met dure producten en geurtjes die ik zelf nooit zou kopen. 

Heb jij veel proefmonstertjes? 







(info@sweethippos.nl)

nRelate Posts and Homepage