12/18/2012

Santa is coming

Het lijkt misschien nog ver weg, maar volgende week is het al kerst! Kerst vind ik leuk. Maar misschien vind ik de voorpret die bij kerst hoort nog wel leuker. Bij kerst zelf denk ik namelijk vooral aan eten, en zó bijzonder vind ik dat nou ook weer niet. Bij de voorpret hoort sneeuw, kerstliedjes, kerstboom en aanbiedingen bij mooie winkels. Ik heb mijn kamer vorige week ook een beetje omgetoverd tot een kerstparadijsje.



Tijdens het werken zag ik dit hele kleine en schattige kerstboompje bij de Albert Heijn. Na het boodschappen doen kwam papa met twee kerstboompjes thuis. Eentje voor mij, eentje voor Suzanne. Het staat zo leuk op mijn kamer!


Het boompje is te klein voor lampjes, maar precies goed voor schattige kerstballen. Ik heb de lampjes dus om mijn spiegel heen gehangen, als een soort bekende-mensen-spiegel. 


Leuk hè? 


Bij gedwongen binnen zitten hoort ook een lekker geurtje. Ik kreeg deze leuke geurbrander met 'soy scent' van Marieke. Lekker en het staat heel gezellig.

Het leukst aan kerstvoorpet vind ik misschien wel het versturen en schrijven van kerstkaartjes. Ik stuurde dit jaar best veel kaartjes. Op de foto kun je zien welke. Naast deze sneeuwpop zaten nog drie andere kaartjes in de doos. 

Hou jij van kerst/kerstvoorpret? 













(info@sweethippos.nl)

nRelate Posts and Homepage