12/10/2012

Shoplog - H&M Sale!



Het cirkelde een aantal dagen geleden over het internet: H&M Online heeft sale. Heel veel kleding tot 50% korting. Daar ging mijn fashionista hartje sneller van kloppen. Ik ben zo'n persoon die meteen afkomt dit soort kortingen, en meestal blijft mijn winkelmandje dan verre van leeg. Ook dit keer bestelde ik iets. En ik moet zeggen dat ik nog vrij los ben gegaan. Veel truien waren rond de tien euro, waar ik grondig gebruik van moest maken, want truien kwam ik echt te kort.


Daarom kocht ik deze twee dezelfde truien, per stuk €10,-. Ik hou van basic en daarom kocht ik een zwart en een beige exemplaar. Het is een vrij simpel model, maar de mouwen zijn heerlijk lang. Ze kriebelen wel een beetje, maar ik hoop dat dat snel verholpen is met een aantal keer wassen.


Dit is de derde en ook laatste trui die bij mijn bestelling zat. Hij is lichtroze, met een soort glanzende coating erover. Ik ben er nog niet helemaal over uit of ik deze hou, ik denk er nog even over na. Hij ziet er op de foto een beetje vormeloos uit, hihi. Als ik hem aanheb is hij vrij oversized en wat korter aan de voorkant. Leuk, maar de kleur maakt me een beetje flets. Hij was afgeprijsd naar €15,-, maar met een kortingscode erbij betaalde ik er ongeveer elf euro voor.

Edit: ik heb hem besloten niet te houden! De kleur en de pasvorm gaven toch de doorslag...
Over naar het 'koude' gedeelte van mijn bestelling. Ik had mezelf dan wel voorgenomen veel warme dingen te kopen, ik zwichtte helaas toch weer voor dit t-shirt met John Lennon en Yoko Ono erop. Hij komt van de mannenafdeling, maar heeft gelukkig niet een al te hoge hals. Hij is van een heerlijk zachte stof en valt ook een beetje oversized (ik bestelde maat S). Deze staat vast heel cool met mijn DIY denim vest! Voor dit t-shirt betaalde ik wel de volle mik: €15,-.

Als laatste van deze bestelling, een maillot. Hier kan ik nooit genoeg van hebben! Normaal zijn de maillots bij H&M vrij duur, €12,95, maar nu was hij afgeprijsd naar €5,-. Al heel wat beter. Het is een zwarte kabelmaillot, lekker dik en warm voor de winter. 

Deze armbandjes zijn al van een tijdje eerder, maar ik wilde ze er toch nog even bijzetten. Ik ben eigenlijk helemaal geen armbandjespersoon, maar sinds kort vind ik ze (sommige, welteverstaan) steeds leuker. Vooral gouden, want ja, ik ben een sucker voor goud ^^ Dit zijn bangles met een chique sluiting eraan, en ze passen me eigenlijk precies. Ze kostten €6,95.

Wat vind jij van deze aankopen? Heb je zelf ook geprofiteerd van de sale?












  (info@sweethippos.nl)

nRelate Posts and Homepage