12/07/2012

Site tip! Stumbleupon.com

Via Marieke ontdek ik heel wat leuke sites. Over deze site schreef ze laatst een leuk artikel, waardoor ik erg werd afgeleid van mijn schoolwerk. Stumbleupon is een site waar je je interesses kunt invullen. Ik kruiste bijvoorbeeld Food, Books, Fashion, Psychology en Beauty aan. Druk op 'Stumble' en kom langs allemaal erg leuke sites met weetjes, webshops, of mooie en inspirerende quotes. Ik vind het erg leuk om mijn tijd te besteden aan deze site en inspiratie op te doen. Kijk maar mee!



De site is erg overzichtelijk, dus zelfs een no-computer-nerd als ik snapte de site direct. Je kunt ook nog vrienden toevoegen, maar dat hoeft voor mij niet zo nodig. Aan mijn eigen stumbles heb ik al meer dan genoeg. Het is trouwens niet eenzelfde systeem als Bloglovin', er komt namelijk nooit een einde aan. Je kunt stoppen wanneer je maar wilt. Ook kun je lekker door de lijst scrollen als je geen zin hebt om langs allemaal sites te komen die je misschien niets interesseren.


Hierboven zie je alle tien interesses die ik heb aangekruist. In deze categorie├źn komen dan leuke sites. Soms komt het natuurlijk ook voor dat ik iets niet interessant vind, en daar heeft Stumbleupon ook iets voor bedacht: De dislike button, zo zorgen ze ervoor dat er minder sites in die richting langskomen.

Ik heb al heel wat leuke sites ontdekt. Voornamelijk recepten gaan mijn like mapje in, dus heb ik genoeg inspiratie voor lekkere dingen bakken! Ik laat jullie hieronder alvast twee zien, de rest moet je zelf maar gaan ontdekken!


Als eerste een recept voor Oreo Cheesecake. Ik hou heel erg van Oreo koekjes, en de combinatie van deze koekjes met mijn andere liefde cheesecake spreekt me wel heel erg aan. Kerstvakantie, ik ga je gebruiken om lekker te bakken! Het recept kun je hier vinden.


Hoe maak je van ritsen geweldig leuke armbandjes? Ik wist het niet, maar het antwoord vind je op deze site. Ik vind het wel echt iets voor de zomer, maar het is alvast leuke inspiratie.

Lijkt deze site je wat? 














(info@sweethippos.nl)

nRelate Posts and Homepage