12/15/2012

Soy Scents van PrettyPlease.nl


Toen ik vorige week zaterdag Sinterklaas vierde, kreeg ik, behalve een geurolie die 'Christmas Berry' heet en ongelooflijk lekker ruikt, ook nog een hele bult met soy scents van mijn mama. Super lief, ze had ze helemaal op internet besteld. Nou is mijn moeder wel thuis in internetshoppen, net zoals ik, dus er was helemaal niks aan de hand. Ik vroeg waar ze al deze soy scents besteld had: PrettyPlease.nl. Ik persoonlijk had nog nooit van deze webshop gehoord, maar toen ik even ging surfen zag het er wel super leuk uit! Mama heeft maar een aantal verschillende geuren kunnen bestellen, want heel veel waren al uitverkocht. Ik ga in deze post laten zien welke ik allemaal heb gekregen!



Alle soy scents op een hoop. Ik bedacht me later hoe lang ik hier wel niet mee kan doen. Ik denk zeker wel een jaar! Maar goed ook, want niet alle geuren zijn even winters en warm, maar er zitten ook een paar frisse geuren tussen die ik beter in de zomer kan branden.


Dit zijn alle 'grote' soy scents. En ja, ze zijn echt huge. Als ik ze in een keer zou laten smelten, zouden ze niet eens in mijn geurbrander passen. Ik denk dat ik met één zo'n soy scent wel twee maanden of meer kan doen als ik wil. De witte zou naar chocoladetaart moeten ruiken. Helaas ruik ik meer een vrij zware, vanilleachtige geur en ik word er een klein beetje misselijk van. De groene ruikt naar komkommer, wasabi en koreander. Een hele aparte geur! Erg kruidig en fris ruikt hij. De derde soy scent, de gele, ruikt naar 'fris wasgoed'. Dit klinkt echt als een jeugdsentiment-geur, haha. Ook deze ruikt inderdaad fris en clean, en ik kan er zeker iets van fris wasgoed in ontdekken. Een fijne geur voor in de zomer, denk ik.


Dit zijn de wat kleinere soy scents. Als ik deze door midden snij, past het precies in mijn geurbrander. Van de paarse en de blauwe heb ik allebei twee. De paarse heet 'Relax', maar ik kan niet helemaal plaatsen waar hij naar ruikt. Ik had lavendel verwacht, maar dat kan ik er niet in ontdekken. De blauwe ruikt naar 'babypoeder', oftewel baby billen, haha! Ook deze geur is weer vrij apart, maar ik vind hem wel erg lekker. Je moet alleen oppassen dat je niet teveel in je geurbrander doet, want anders worden de geuren wel heel  sterk!



Zijn deze niet ontzettend schattig? Ook van deze soy scents heb ik weer twee. De oranje ruikt naar sinaasappel en de gele naar citroen, obviously. Erg lekker, ik hou van citrusgeuren! En ook super leuk dat het ook echt een stukje fruit is, hihi.


Alle soy scents weer bij elkaar, plus mijn geurbrander. Deze heb ik vorig jaar voor Sinterklaas gekregen, toevallig hè? Ik denk dat ik zeker veel plezier van deze soy scents ga beleven, maar op dit moment hou ik toch van wat meer kruidige, warme winterse geuren. Voor nu ga ik ze allemaal mooi in hun zakje bewaren!

Brand jij wel eens soy scents thuis? 













 (info@sweethippos.nl)

nRelate Posts and Homepage