1/13/2013

Bestelling - Postpapierenzo.nl

Ik heb al meerdere keren gezegd dat ik het de laatste tijd heel leuk vind om post pakketjes te versturen én te ontvangen. Zo doe ik bijvoorbeeld aan Postcrossing met willekeurige, buitenlandse mensen, maar doe ik ook een soort 'Post Project' met Liz en Janine. Ik vond het tijd worden voor leuk briefpapier, en via via via kwam ik op de webshop www.postpapierenzo.nl. Ik zag het meteen: deze webshop was zeer geschikt voor mij! Ik laat jullie zien wat ik besteld (en ontvangen) heb.








Daar zie je alles samen. Ik had eigenlijk nog véél meer dingen willen bestellen, maar ik moest natuurlijk eerst even kijken of het ook mooi was in het echt. Bovendien moest ik een beetje om mijn geld denken. Ik bestelde twee soorten postpapier, twee enveloppen en wasi-tape.




Als eerste de zogeheten Air Mail envelop. Hiervan bestelde ik er twee, maar eentje is al verstuurd naar Janine! De envelop is heel mooi stevig en ook redelijk groot, én natuurlijk heel leuk. Voor deze betaalde ik €0,50, wat ik ook zeker niet heel duur vind.



Dan: Paris wasi-tape. Ik had al heel veel goede dingen van dit soort tape gehoord, en ook zag ik veel bloggers die het gebruikten. Ik was er erg nieuwsgierig naar, en omdat ik deze soort wel schattig vond verdween het in mijn winkelmandje! Voor dit tape betaalde ik €2,75.




Dan gaan we nu naar het postpapier, hetgeen waar ik vooral naar op zoek was op de webshop! Ik bestelde als eerste dit papier, genaamd 'Postpapier Post Stamp'. Er zitten leuke  stempeltjes op. Dit papier is iets kleiner dan een A4, maar groter dan A5. Ik betaalde hier €3,50 voor.

Het hoogtepunt van mijn bestelling vind ik denk ik toch dit postpapier: 'Airmail world'. Dit papier is groter dan de andere, namelijk A4 formaat. Én het past bij de envelop. In dit setje zitten tien vellen, waar ik dus wel even mee vooruit kan! Dit kost €4,25.




Wat ik extra leuk vond aan het ontvangen van het pakketje, was het persoonlijke kaartje dat Anita erbij deed. En een leuk kaartje die ik nog zou kunnen versturen.

Als je creatief bent of wilt zijn zou ik zeker even een kijkje nemen op de webshop! Ik ben erg tevreden met de producten, en ook de snelle levering (ik had het binnen 3 dagen) vond ik goed.

Als je zin hebt om ook met mij te schrijven, stuur me dan een mailtje, dan kijk ik of er nog een plekje is :D












(info@sweethippos.nl)

nRelate Posts and Homepage