1/31/2013

Bourjois Fan-tastic Volume mascara

Vorige week kregen we een onverwacht pakketje van Bourjois in de post: erin zat een nieuwe mascara in! Mascara's vind ik altijd leuk om te testen, dus dit kwam goed uit. Bourjois heeft namelijk een 'nieuw' borsteltje, of eigenlijk kammetje, toegevoegd aan deze mascara. Het zou zorgen voor een zogenaamd 'fan- effect', of waaiereffect, zoals de woordspeling in de naam van de mascara ook al aangeeft. Met dit soort beloften ben ik altijd erg sceptisch, want zou het echt zo kunnen zijn dat mijn wimpers met dit borsteltje verleidelijk en vol worden?



De verpakking van deze mascara is ontzettend simpel, maar wel heel leuk door het lila paarse kleurtje wat ze eraan gegeven hebben. Belangrijker natuurlijk is het borsteltje: werkt deze fijn? Ik heb nog geen goede ervaringen gehad met dit soort kammetjes, meestal zorgden ze al snel voor spinnenpoten en ik knoeide er ook altijd mee. Ik was dus heel erg benieuwd of dit borsteltje anders zou zijn. Bourjois belooft in ieder geval al prachtig volume, goed gespreide wimpers, diep zwart gekleurde wimpers en overal goed bij te kunnen. De vorm van het borsteltje is al heel apart: het kammetje zit maar aan één kant van het stokje, waardoor ik even moest uitzoeken hoe ik hem het beste vast kon houden.




Na een beetje uitproberen moet ik toegeven dat dit borsteltje erg fijn werkt! Ik kan inderdaad bij al mijn wimpers komen. Maar zijn mijn wimpers ook gespreid, diep zwart en volumineus?



Boven draag ik geen mascara, en onder draag ik één laagje Fan-tastic Volume mascara. Je ziet wel degelijk verschil, en hoe ook. Op foto komt het effect altijd minder over merk ik, maar toch zie je dat mijn wimpers mooi gespreid zijn, met een flinke krul en ze zijn ook lekker zwart. Mijn wimpers voelen met één laagje ook nog heel natuurlijk aan, niet zo hard zoals bij de meeste mascara's die ik heb gebruikt. Ik verwachtte doordat mijn wimpers nog zo flexibel waren dat het effect niet lang zou blijven, maar integendeel: de hele dag bleven mijn wimpers omhoog staan.

Kortom: ik ben erg tevreden over deze mascara. In het begin was ik een beetje sceptisch, maar mijn wimpers zien er wel degelijk een beetje uit als een waaier. Mijn wimpers worden mooi gespreid, ze zijn zwart en het effect blijft de hele dag. Als je, net zoals ik, eerst een negatieve indruk had van kammetjesmascara's, zou ik zeker deze eens proberen.

De Bourjois Fan-tastic Volume mascara is vanaf nu te koop voor €12,99 bij o.a. Etos en Da.
Wat vind jij van het effect van deze mascara? Zou jij hem aanschaffen?












Dit product is ons opgestuurd ter review. Dit heeft echter geen
invloed op onze mening en we blijven altijd 100% eerlijk!

  (info@sweethippos.nl)

nRelate Posts and Homepage