1/19/2013

Current Wishlist - camo jacket, studded shorts etc.

Soms ben je heel tevreden met wat je allemaal hebt, maar soms wil je gewoon meer, méér, MEER! Dat heb ik op dit moment heel erg. Als ik blogs zie met daarop de leukste fashion items dan gaat mijn hartje sneller kloppen. Op dit moment ben ik heel erg into de stoere kleding, vooral met studs, leer en donkere kleuren. Ik heb heel erg de drang om al mijn kleding te studden op dit moment, dus dan weet je het wel.
Ik heb voor jullie een wishlist samengesteld met alle kleding gerelateerde items die ik op dit moment wil hebben.




1. velvet skirt (link)
Op LookBook zie je ontzettend veel outfits met deze zogenaamde velvet skirts. Zo veel, dat ik er ook helemaal verliefd op ben geworden. Ik ben gaan wezen zoeken op eBay en daar krijg je ze vrij goedkoop. Handig, want als ik het ineens toch niks meer vind ben ik niet 30 euro kwijt!
 
2. studded shorts
Shorts zijn zo ongeveer mijn favoriete kledingstukken. Ze zitten heerlijk en je kunt ze zowel casual als stoer dragen. De studded shorts behoren dan weer tot het laatste. Ik denk dat ik ergens een goedkope high waisted shorts op de kop tik en daar zelf studs op maak. Lekker cheap, en dan hoef ik ook niet zo lang te zoeken.

3. nog meer spikes en studs (link)
Als ik zelf shortjes wil DIY'en, heb ik natuurlijk wel veel studs nodig! Weer is eBay mijn beste vriend. De spikes die ik eerder bestelde zijn vrij klein, en nu wil ik wat meer opvallendere spikes, die bijvoorbeeld op de schouders van een jasje kunnen.

4. zwarte gecoate jeans (link)
Deze jeans van H&M heb ik al, maar ik heb hem al zoveel gedragen dat hij nu zowat grijs is geworden, en bovendien begint hij al te slijten. Dit zijn precies dezelfde als die ik nu heb, alleen heb ik steeds de pech dat hij niet in mijn maat is! Ik hou de shop dus goed in de gaten ;)

5. camo jacket (link)
Een legerjasje staat al iets langer op mijn wishlist. Vooral op Twitter hoorde je me er veel over. Bij Pull&Bear vond ik dit geweldige jasje in de sale voor €29,99. Ik bestelde hem dan ook vrijwel meteen. Op dit jasje wil ik waarschijnlijk de kleine spikes zetten, op de schouders.

Wat staat er op dit moment op jouw fashion wishlist?












 (info@sweethippos.nl)

nRelate Posts and Homepage