1/14/2013

eBay bestelling - spikes & statement ketting

Voorheen bestelde ik nooit op eBay, maar sinds ik de studs en spikearmband bestelde kijk ik steeds vaker op de site en zie ik ook steeds meer leuke dingen. Sieraden, DIY materialen en andere rotzooi, ik vind het leuk. Ik weet nu ook hoe PayPal werkt, dus ik stortte ongeveer 10 euro erop en ging rondzoeken naar wat hebbedingetjes. Ik wilde heel graag een paar spikes, zodat ik ook daarmee een kledingstuk of iets anders kon pimpen. Helaas kon ik alleen maar spikes vinden met een 'schroefje', en niet met haakjes zoals mijn studs die hebben. Hierdoor zijn ze wel wat duurder voor eBay prul, maar alsnog goedkoper dan op sommige webshops of in real life.


Met deze 50 spikes wil ik dus een DIY gaan doen. 50 klinkt misschien veel, maar eigenlijk zijn het er vrij weinig, dus ik moet nog even goed nadenken. Heel misschien wil ik ze wel op mijn zwarte leren jasje maken, of ik koop goedkope zwarte gympies en maak ze daarop. Hieronder nog wat meer spike DIY idee├źn!

Nychei_large

Tumblr_m6qnkt6lzc1ql843so1_500_large

Tumblr_meeygqxuhz1qbwiabo1_500_large

Tumblr_mbdkmmnzxl1qbwiabo1_500_large

Tumblr_m3ma70rbu51rnfzmjo1_500_large

Een zakje met 50 spikes kostte bij deze verkoper $7,40.

Ook had ik bij Anne een paar maanden geleden een ontzettend toffe ketting gezien. Zij had hem bij een webshop vandaan als ik me niet vergis, maar ik kon het niet laten om even te gaan kijken of ze hem ook op eBay verkochten. En jawel hoor, daar zag ik hem voor $2,43 bij deze verkoper. Ik ben normaal helemaal niet van de kettingen, maar het leek me leuk om eens iets heel anders te proberen. Ik ben heel benieuwd hoe deze me zal staan!

afbeelding House of Harlow

Ik ben heel benieuwd naar mijn aankoopjes, en ik kan niet wachten totdat ze op de deurmat vallen! Aangezien beide items uit China moeten komen kan dit lang duren, maar ik wacht met smart op ze.

Bestel jij vaak op eBay? En wat bestel je dan zoal?











  (info@sweethippos.nl)

nRelate Posts and Homepage