1/21/2013

Gehyped op LookBook #5

Dit is alweer de vijfde 'Gehyped op LookBook'. Inmiddels weten jullie dat dit mijn favoriete site is om fashion inspiratie op te doen. Ik breng nu al flink wat tijd door op deze site en het verveelt nooit, door alle gave looks van meiden én jongens die ik tegenkom. Ook voor deze keer heb ik weer een paar outfits op een rijtje gezet die volgens mij de moeite waard waren. Veel aztez printjes deze keer!

The Letter


Dit keer begin ik eens met een jongen. Hij heet Leon en komt uit Duitsland. Ik vind deze outfit heel cool omdat hij vrij clean en simpel is, maar wel ontzettend stoer met het leren jasje. En zijn hairdo zie ik ook wel zitten, wat een bos haar joh.

Summer come back soon


Anna Lena hebben jullie als het goed is wel vaker voorbij zien komen hier. Het is nog lang geen zomer, maar zo te zien heeft zij er weer heel erg zin in. Ik word ook helemaal vrolijk van de aztec printjes moet ik zeggen hoor. Ik vind het hemdje echt ontzettend cool, en de shorts zou ik ook wel in mijn klerenkast willen hebben hangen.

Cold Frenzy


Deze outfit is ook al zo stoer. We blijven even in de aztec sferen, want Miko heeft een aztec trui gecombineerd met een denim blouse en stoere boots. Ik vind het tof! En de foto's vind ik ook erg mooi.

Diamond Aztec


Deze outfit van Ashley moest er ook nog gewoon bij. Deze is nog vrij recent. Ik vind de hele sfeer van de outfit en de foto's gaaf, op de een of andere manier past alles perfect bij elkaar. Dit zou ik zelf ook zo aantrekken: lekker comfortabel maar toch fashionable. Ashley's haarkleur vind ik trouwens ook ontzettend tof, dat mag ook nog wel even gezegd worden.

Over My Dead Body #57


Zwart met geel vind ik in dit geval een goede combi. Ik ben fan van het shirt, hij is losjes en heeft een lekker vintage tintje. Ik zou het ook zo combineren met een shortje en een leren jasje, maar de hoed zou ik in mijn geval weglaten. Hij staat Sabina wel ontzettend goed, though.

Wat vind jij van deze outfits?











  (info@sweethippos.nl)

nRelate Posts and Homepage