1/04/2013

Get To Know Me Better TAG!

Toen ik gister klaar zat om lekker te gaan bloggen, bedacht ik me dat ik zin had in een TAG! Ik keek een beetje rond op andere blogs, en kwam tot de 'Get to know me better' TAG, waarin ik vragen over mezelf ga beantwoorden. Ik had hem al eerder gezien bij onder andere Tedje en Esmay. In dit artikel komen jullie nog een beetje meer over me te weten.




Geboortejaar: 1995!
Hoe lang ben je? Ik ben lang, namelijk 1.79. Mensen die me voor het eerst zien verwachten vaak niet dat ik zo lang ben, en op bloggersmeets is dan ook vaak het eerste wat ik hoor: 'WOW wat ben je láng!'
Waar dacht je aan toen je vanochtend wakker werd? Ik moet plassen.
Waar ben je op dit moment? Ik zit in de woonkamer, aan de eettafel op de laptop te tikken.
Single/Relatie? Single lady!
























Beschrijf jezelf kort, maar krachtig: Positief, vrolijk, lachend, verlegen/onzeker, bloggend, kort-harig, lang, bloggin' freak!
Guy-/Girlcrush: Amanda Seyfried, Izzie (uit Grey's Anatomy), Ed Sheeran, Robert Pattinson, Zac Efron, Ryan Gosling en Josh Hutcherson.
Wat zou je op dit moment graag willen? Dat het vanavond is, lekker partyen met Floor en Janneke!
Wat is je doel van het leven? Positief in het leven staan en een man/baan/huis vinden waar ik gelukkig mee ben. Cliché, maar waar.
Waar ben je bang voor? Spinnen...? En om mensen kwijt te raken.
Heb je je rijbewijs? Nee, en dat ga ik ook nog niet binnenkort halen. Ik heb nog geen behoefte aan auto rijden.




Nagellak of lipstick? Dude, dit is een moeilijke vraag... Ik ga toch voor nagellak, want dat draag ik vaker en daar heb ik veel meer van!
Wat is je favoriete seizoen van het jaar? De zomer! In dat seizoen kan ik alles doen waar ik van houd en lekker buiten zijn! En het is dan natuurlijk zomervakantie. In de zomer ben ik altijd blij en vrolijk en gezond.
Wil je ooit gaan trouwen? Ik heb geen idee. Als ik een man krijg waar ik intens gelukkig mee ben, hoef ik niet persé te trouwen om dit te bewijzen. Maar het klinkt wel leuk: 'Ik ben getrouwd'.
Ben je een healthy-freak? Geen freak, maar ik let wel goed op wat ik eet. Als ik een aantal dagen geen fruit/groente heb gehad snak ik daar echt naar. En hardlopen vind ik (meestal, nu faalt het even) ook erg belangrijk.


Wat voor kleur haar/lengte heb je? Kort, redelijk donker blond haar. Het was ooit heel blond, maar de laatste jaren wordt het steeds meer richting bruin.
Welke kleding en/of make-up item wil je op dit moment heel graag? Ik wilde heel graag een nieuw INGLOT palette, maar dat heb ik gister gekocht. Dus: Op dit moment heb ik weinig te wensen!
Heb je tattoos/piercings? Nee, beide niet. Ik denk ook niet dat ik ze ooit neem, hoewel ik een helix-piercing wel erg mooi vind.
Draag je een bril? Nee!
Wat is jouw perfecte pizza? Carbonara Speciale, met veel vlees en in het midden gebakken ei <3 p="p">Wat is je favoriete eten/drinken? Qua eten heb ik niet speciaal een favoriet gerecht. Ik houdt van Mexicaans/Italiaans eten, maar lust eigenlijk alles. En drinken: Aardbeien ranja.
Wat is je favoriete parfum? Lady Gaga - Fame. Die zie je op de foto hierboven.
Wat is het laatste wat je kocht? Een jurk, blouse, maillot, Inglot palette en een broodje in Zwolle!
Wat deed je vanochtend om 8:00? Ik sliep toen nog lekker. Vakantie, you know.
Favoriete ijsje? Peren-ijsje in de zomer, en verder Cookies in Love van de Albert Heijn <3 p="p">Ben je een hevige slaper, of sta je altijd vroeg op? Ik hou van slapen, maar ben in het weekend uiterlijk half 10 beneden. Ik vind het fijn om nog iets aan mijn dag te hebben.


Wat zijn je plannen voor 2013? Ik wil een leuk jaar hebben, genieten van alles en proberen minder onzeker te worden.
Met hoeveel kussens slaap jij? Gewoon één!
Ben je een ochtend of een avond persoon? Als ik moet kiezen toch meer een ochtend persoon. Ik ben om 9 uur 's ochtends productiever dan om 12 uur 's avonds ;)
Ben je geordend of rommelig? Ik ben redelijk geordend. Dat vind ik ook fijn. Ik werk bijvoorbeeld veel met lijstjes, omdat mijn hoofd dan leeg is.
Wat wil je op dit moment graag zien? Wie is de mol! Dat begint vanavond weer, yay!
Wat verwacht je in 10 jaar bereikt te hebben? Ik vind dit zo'n moeilijke vraag. Ik heb mijn studie in ieder geval afgerond, en hopelijk een leuke relatie.


Wie mis je op dit moment? Ik mis niet iemand continue, maar ik zou het zo leuk vinden om Josephine snel weer eens te zien!
Wat is je favoriete lichaamsdeel van jezelf? Zijn ogen ook een lichaamsdeel? Zo ja, dan ogen!
Ben je verlegen? Ik ben niet erg verlegen, want ik durf wel snel mezelf te zijn. Het moeilijke gedeelte is onzekerheid: Of iemand mij ook accepteert zoals ik ben.
Heb je een accent? Ik vind eigenlijk van niet, maar mensen uit andere delen van het land vinden me misschien een beetje Noordelijk praten.
Heb je zussen/broers, hoe oud? Ik heb een zusje, Suzanne, van 13 jaar oud.
Hoe ziet jouw gemiddelde dag eruit? Opstaan, klaarmaken voor school, naar school fietsen met Floor, op school zitten, naar huis fietsen, thee drinken, huiswerk maken/bloggen/chillen, eten, TV-kijken, slapen.

Ook al is de TAG misschien al redelijk oud, ik ga toch mensen taggen!
Soesja, Als blog-motivatie, Josephine, Jiami, en iedereen die de TAG wil overnemen.










(info@sweethippos.nl)

nRelate Posts and Homepage