1/22/2013

Ik heb een laptop!

Jup, je leest het goed: Ik heb een laptop gekocht. Al een hele tijd was ik bezig met sparen voor een eigen laptop, maar op een gegeven moment vond ik het toch niet zo nodig. We hebben hier in huis namelijk een gewone computer en een laptop, en de computer had ik een beetje opgeeist, waardoor het geen probleem was om geen 'eigen' te hebben. Maar toen ik in twee weken veel geld van mijn werk kreeg (medewerkersvoordeel én salaris) en dit bij mijn verjaardagsgeld deed, had ik al makkelijk genoeg voor een luxe laptop.





Dit is 'm dan! Ik had van te voren een budget in mijn hoofd, en ik wist dat ik een Acer wilde van 15,6 inch. Bij de mediamarkt werd ik gillend gek, dus ging ik met papa naar de Norrod (die in Groningen zit). Hier kwam deze laptop direct in aanmerking. Het is wel een van de duursten van Acer, (of nouja, er zijn ook laptops die nog €2000 meer kosten...) maar zelfs de computernerdcollega van mama had hem aangeraden, dus ik besloot het gewoon te doen! Ik moet er toch even mee kunnen doen, en wilde een lekker snelle computer. Dat is deze.

De achterkant is mooi, glimmend zwart. Ik vind het formaat van de laptop precies goed. Het is niet erg geschikt om mee te nemen, maar dat was ik toch niet van plan! En... ik heb Windows 8!

Ik twijfelde eerst een beetje of ik wel Windows 8 zou willen, maar het is niet meer mogelijk om een computer te kopen met iets anders. En ja, het is toch wel de toekomst, dus deed ik het gewoon! Ik moet er even aan wennen, maar het werkt écht handig. Het beginscherm wat je hierboven ziet bevat allemaal Apps, zoals Mail, internet, spelletjes, muziek en foto's. Helemaal niet moeilijk te begrijpen, ik denk eigenlijk nog makkelijker dan de anderen.

Ik ben zó blij! Vanaf nu kan ik op mijn kamer (of beneden) op mijn EIGEN laptop dingen doen. Geen gedoe meer met een bezette laptop, en ik hoef me niet schuldig te voelen als ik er te lang op zit. Ook kan ik nu lekker films en series kijken vanaf mijn bedje. En deze week komt er ook nog een WiFi versterker, waardoor ook op mijn zolderkamertje volop internetverbinding is. Blij!












(info@sweethippos.nl)

nRelate Posts and Homepage