1/26/2013

I'm a junkie... (de Floor editie)

Een tijdje geleden heeft Marjolein een 'I'm a junkie...' artikel gemaakt: hierin schreef ze over al haar verslavingen die ze had. Het leek mij leuk om ook een 'Floor Editie' te maken, met hierin al míjn verslavingen. Veel heb ik hetzelfde als Marjolein, maar ik heb ook een paar andere die ik met jullie wil delen.

The Beatles

Dlvmcaidqia_large

Dit zal echt geen verrassing meer zijn voor jullie. Ik hou ook heel erg van andere bands zoals The Rolling Stones, Led Zeppelin en The Who, maar The Beatles is sowieso mijn all time favourite. Ik hou zowel van 'de vroege periode' als 'de late periode' en ken al heel veel liedjes van ze uit mijn hoofd. Ik kan eeuwen doorkletsen over ze, maar om een half artikel aan ze te wijden gaat me te ver (hoewel ik dat wel zou kunnen!). Hoe vaak ik de liedjes ook draai, ze vervelen nooit. 

Grey's Anatomy / Wie is de Mol? / Once Upon a Time

Once Upon a Time,

Een paar serieverslavingen. Ik begin met mijn favoriet op het moment: Grey's Anatomy. Dit is nogmaals geen verrassing en omdat Marjolein het er ook al uitgebreid over heeft gehad, zal ik er niet teveel over uitwijden ;) Ik ben inmiddels bij seizoen 7, dus het schiet al lekker op. Ik heb toch sinds de zomer al mooi zes seizoenen gekeken! De afgelopen paar afleveringen waren ontzettend shocking, en daarom is een 'luchtige' serie tussendoor ook heel fijn. 
Wie is de Mol? bijvoorbeeld! Ik kijk dit al een aantal jaar, en elke keer zijn er weer ontzettend veel mindfucks waar ik met mijn hoofd niet bij kan. Het blijft gewoon leuk! Helaas heb ik de mol nog nooit goed geraden, haha.
Once Upon a Time ontdekte ik door mijn moeder. Ik zag op Twitter dat een aantal mensen het al regelmatig keken, maar toen had ik nog niet echt de drang om het te kijken. Totdat mijn moeder me verplicht voor de tv zette en me een aflevering liet zien: toen was ik best wel snel verkocht. Once Upon a Time gaat over het plaatsje Storybrook, waar vreemde dingen gebeuren. De serie vertelt twee verhalen: die uit het dorp en die uit de sprookjeswereld, die parallel loopt met de 'gewone wereld'. Het is lastig uit te leggen, daarvoor moet je het zelf kijken. Ik raad het in ieder geval aan, ik vind het ontzettend leuk.

Twitter / Instagram / WeHeartIt

Tumblr_mh6zs2e1zc1s0si72o1_500_large

Sinds ik een smartphone heb, ben ik er ontzettend verslaafd aan. In het begin Twitterde ik alleen een beetje (of eigenlijk best veel ;), maar laatst voegde ik ook Instagram toe. Natuurlijk kennen we dat allemaal. Ik maakte al foto's voor 'my life in pictures' voordat ik Instagram had, maar nu ik deze app heb ben ik verkocht. Alle filtertjes zijn gewoon zo leuk, en ik vind het ook tof om te zien waar anderen op dat moment mee bezig zijn.
Om een beetje in de fotosfeer te blijven: WeHeartIt is zeker ook een grote verslaving van mij. Je vind er ontzettend veel inspirerende plaatjes, ik kan uren blijven rondhangen op deze site. Om mijn inspiratie met jullie te delen, plaatsen Marjolein en ik ook elke woensdag een 'Inspiratie' online. De meeste plaatjes daarvan komen van WeHeartIt.

Internetshoppen
Tumblr_mgkdriwezd1reb2a5o1_500_large

Mijn laatste verslaving, en ook een ontzettende guilty pleasure, is shoppen op internet. Vooral H&M is de klos: het is mijn favoriete winkel en als ik dan vanuit huis leuke kleertjes kan shoppen, word ik helemaal blij. Anderen gaan het liefst eropuit, maar op de een of andere manier ben ik niet zo goed in real life winkelen. Op internet heb je alle soorten kleren die je je maar kan voorstellen, en omdat Groningen niet de beste place to be is, zoek ik toch vaak mijn uitvlucht in le internet

Waar ben jij verslaafd aan?












 (info@sweethippos.nl)

nRelate Posts and Homepage