1/06/2013

INGLOT Freedom System Palette

Afgelopen woensdag ging ik shoppen in Zwolle met mijn nichtje. Zwolle heeft een leuke sfeer en leuke winkels, maar wat het echt speciaal maakt (voor mij in ieder geval) is de INGLOT shop-in-shop in de V&D. Vorig jaar kocht ik een palette met drie kleuren, maar omdat de prijzen omhoog waren gegaan en ik eigenlijk gewoon een duo wilde, kocht ik een palette met twee kleuren. Samengesteld door mij met veel hulp van de verkoopster. Ik vind het leuk om te horen wat mensen denken dat mij goed zou staan, en ik liet me ook redelijk beïnvloeden door het advies van haar. Ik ben heel blij, subtiel en zéér draagbaar, maar toch mooi.




Links: '40' en rechts: '365'
Ik heb gekozen voor een hele lichte, roze basis. Deze breng ik aan over mijn hele ooglid. De paarse is donkerder met een shimmer (niet zo extreem als het op de foto lijkt) en die breng ik in mijn crease aan en in de buitenste ooghoek. Ik vind de kleuren erg mooi en ze laten mijn huid minder rood lijken en mijn ogen 'openen'.


Op de swatches zie je dat de roze lekker subtiel is, maar daardoor juist heel erg geschikt als basis. Ik vind het een mooie combinatie.

En dan een alles behalve sexy foto, waarop wel goed te zien is hoe het resultaat is. Het komt niet heel duidelijk over op de foto, maar wel zoals je het ongeveer ziet in daglicht. De roze kleur verbergt mijn rode oogleden, en gemengd met paars vind ik het echt mooi. Op deze foto droeg ik ook voor ongeveer de eerste keer een BB-Cream, die ik tussen mijn proefmonstertjes vond. Ik zit er over te denken om er eentje te kopen, maar welke ik zou doen weet ik nog niet.

Ik betaalde voor het duo €19. Een palette met drie kleuren is €27.

Wat vind je van dit palette? Heb je zelf iets van INGLOT? 












(info@sweethippos.nl)

nRelate Posts and Homepage