1/09/2013

Inspiratie - outfits met Dr. Martens

Zoals je maandag hebt kunnen lezen heb ik na een tijdje wikken en wegen zwarte Dr. Martens aangeschaft. Niet zomaar een aankoop, maar ik heb er wel goed over nagedacht. Ik heb wat research gedaan op internet op het gebied van maten en inlopen, en natuurlijk heb ik ook wat outfits bekeken. Vooral op LookBook zijn heel wat leuke combinaties te vinden. Ik heb mijn ogen uitgekeken (want wat zitten er leuke outfits tussen!) en ik ga de tofste vandaag met jullie delen.

nogmaals Anouska


nogmaals Jennifer


nogmaals Sietske

en nog een keer ;)


Ook heb ik op Youtube wat handige filmpjes gevonden die van pas kunnen komen bij het bedenken van een outfit! 



Wat vind jij van Dr. Martens? Hoe zou jij ze stylen?












 (info@sweethippos.nl)

nRelate Posts and Homepage