1/11/2013

Mijn Guy- en Girlcrushes

Bekende mensen waar ik obsessed door ben of was heb ik genoeg! In de 'Get to know me better - TAG' van vorige week werd de vraag gesteld wie mijn Guy- en Girlcrushes waren. Ik antwoordde met: Amanda Seyfried, Izzie (uit Grey's Anatomy), Ed Sheeran, Robert Pattinson, Zac Efron, Ryan Gosling en Josh Hutcherson. In dit artikel ga ik een lekkere fan spelen, en uitleggen waarom ik ze geweldig vind! Ik heb het rijtje trouwens een beetje aangepast, omdat ik sommigen gewoon alleen knap vind, maar niet goed weet waarom ik ze verder zo awesome vind. Oja, en ik besef me dat het redelijk geobserdeerd over kan komen, maar dat moet dan maar! 

Amanda Seyfried

Laat ik beginnen met Amanda Seyfried. Naast dat ik haar een ontzettend mooie vrouw vind (I like her eyes!) is ze ook echt een goede actrice. En ze heeft een hele leuke kledingstijl. Op WeHeartIt spot ik vaak plaatjes van haar met rode lipstick, en het staat haar goed. Als Amanda in een film speelt, moet ik de film zien.

Izzie
Grey's Anatomy is ongeveer de enige serie die ik kijk (naast series die op Nederlandse zenders zijn, zoals Penoza) en daar komt Izzie ook vandaan! Ik wist eerlijk gezegd niet eens hoe ze in het echt heette, maar ik heb het voor jullie opgezocht: Katherine Heigl. Hoe ze in het echt is weet ik natuurlijk niet, maar in Grey's Anatomy vind ik haar zó leuk. Helaas weet ik dat ze gaat vertrekken, maar zo ver ben ik nog niet met kijken, dus niet spoilen. Maar: Ze bakt geweldige dingen, is eerlijk, grappig en lief. Ze is mijn favoriete personage, die ook in sommige dingen herkenbaar is.

Emma Stone

Emma Stone vind ik leuk om ongeveer dezelfde redenen als bij Amanda Seyfried. Ze kan goed acteren, speelt in een aantal van mijn favoriete feel good movies: Easy A en Crazy, Stupid, Love. Haar kapsel vind ik meestal echt leuk, vooral haar hoog opgestoken haar. En ook Emma draagt altijd mooie, inspirerende make-up.

Ed Sheeran

Ed Sheeraaaan! Hij heeft rood haar, kan ontzettend goed zingen én nummers schrijven én rappen én dichten-achtig. Hij kan dingen zó goed beschrijven zoals ze zijn. Normaal ben ik niet goed in het luisteren naar teksten in nummers, maar toen ik dat wél deed bij Ed Sheeran, verbaasde ik me over de mooiheid van zijn songteksten. Ik vind Ed Sheeran echt leuk.

Robert Pattinson & Zac Efron

Deze moesten er even tussen: Ze zijn gewoon hot, niet dan? Ik vind ze allebei ook wel goede acteurs, maar het uiterlijk van deze jongens vind ik nog beter.

Ryan Gosling

Ryan Gosling speelt óók in leuke films als The Notebook en Crazy, Stupid, Love. Vooral in de tweede film die ik noemde is hij ontzettend knap (het linker plaatje in de collage) en ik vind zijn stem mooi, ofzo. En hij kleedt zich goed, ook in het echte leven.

Jack & Finn
Jack & Finn Harries, een geweldig grappige tweeling! In de vakantie begon ik eens filmpjes van ze te kijken, en na heel wat filmpjes kijken bedacht ik me dat ik ze echt leuk vind. Knap zijn ze ook! Ik praatte met Floor over ze, en toen ik iets te veel quotes achter elkaar noemde, merkte ik dat ik de filmpjes beter kende dan ik dacht. Ik vind ze leeeeuk. Check ze ook: http://www.youtube.com/user/JacksGap

Zo, dat was mijn geobserdeerde artikel. Ik vond het leuk om te maken, en hopelijk vonden jullie het ook leuk om te lezen!

Wie zijn jouw crushes? 










(info@sweethippos.nl)

nRelate Posts and Homepage