1/03/2013

My life in pictures - december #2

Het is al een paar dagen 2013, en ik ben er nog steeds niet aan gewend. Ik heb gewoon continu het gevoel dat ik nog in 2012 leef! Mijn hoofd zit nog in 2012, omdat ik onder andere nog een 'my life in pictures' van de afgelopen twee weken moest maken, en die foto's heb ik natuurlijk, op één na, vorig jaar gemaakt. Wat klinkt dat meteen gek hè, vorig jaar. Alsof 2012 eerder een half jaar geleden was dan een paar dagen.
Anyway, ik ga jullie, zoals ik altijd doe, jullie laten zien wat ik de afgelopen twee weken beleefd heb. Natuurlijk was daar Kerst en Oud&Nieuw, dus best wat om te laten zien.


1. mijn blush die ik voor The Bloggin' Santa's van Lisa heb gekregen. Het is Sleek in 'Flamingo' en hij is werkelijk gorgeous!
2. natuurlijk moesten er oliebollen gegeten worden in de laatste weken van het jaar. De kraam bij ons in het dorp maakt ontzettend lekkere. Ik heb deze twee dan ook met plezier opgesmuld ;)
3. Marjolein kliederde wat af in mijn agenda. Nog twee dagen tot de kerstvakantie!
4. Brad op de achterkant van de Grazia. Ookal is de reclame strontirritant, hij blijft een knappe man.



1. lekker lunchen bij Bagels&Beans in de stad met Marjolein en Janneke om het begin van de kerstvakantie te vieren.
2. de laatste tijd trek ik steeds vaker zwarte kleren aan. Niet omdat ik depressief ben, maar gewoon omdat ik het tof vind om een mooie combi te maken met maar één kleur!
3. dit zijn alle kerstkaartjes die ik heb verzameld de afgelopen weken. Ik vind het ontzettend leuk dat jullie die naar mij hebben gestuurd, dank je wel!
4. de laatste tijd luister ik heel veel 'Rubber Soul' van The Beatles. Heel veel van mijn favo nummers staan daarop, dus dat maakt het bijna meteen tot mijn favoriete album.


1. ik ging experimenteren met lipstick 'buiten het randje tekenen', en dat pakte op deze manier uit. Het oogde heel raar, alsof ik een of andere zwelling in mijn bovenlip had ofzo. Omdat ik in een rare bui was plaatste ik deze 'verleidelijke' foto.
2. op Facebook postte een klasgenoot van mij deze heerlijke man. Ik weet niet meer hoe hij heet, maar dat maakt ook helemaal niet uit. Kijk nou naar dat haar, die tanden, die lach, dat lichaam...
3. mooie kerstbal in de boom.
4. en ook mooie kaarsjes aan. Dat maakt het meteen heel gezellig.


1. voor eerste kerstdag had ik de tafel heel netjes gedekt, al zeg ik het zelf.
2. omdat ik nog steeds niet de hele serie van The Hungergames had uitgelezen, besloot ik dat maar eens te doen. Ik had toch de hele tijd tijdens de vakantie!
3. bij de Grazia zat een zakje met daarin zogenaamde Vanilla Latte. Ik lust normaal geen koffie, maar dit vond ik best lekker.
4. met Marjolein bakte ik deze perfecte chocoladecake. Ontzettend jummy.


1. ik droeg weer eens mijn beertjesketting, die ik heel lang heb laten verstoffen in mijn sieradenbakje. Eigenlijk is hij toch wel leuk en schattig!
2. ik nam 'mijn favorieten van 2012' op en ging weer eens lekker bewerken. Stiekem had ik dat wel gemist.
3. Soesja had weer Grey's Anatomy voor me meegenomen, seizoen 6 dit keer. Er gebeuren echt  verschrikkelijke dingen en ik moest niet eens huilen.
4. op Oudjaarsdag een lekker potje Disney Monopoly spelen. Dat was lang geleden! Helaas heb ik echt dik verloren, huilen.


1. mijn outfit die dag. Ik had niets gepland, dus deed ik mijn John & Yoko t-shirt aan, samen met 'mijn bontje' en een wijnrode broek.
2. vuurwerk! Ik vind het altijd leuk om even vuurwerk te kijken buiten en iedereen gelukkig Nieuwjaar te wensen, maar daar hield het ook bij op dit jaar. Ik wilde nog naar Marjolein om haar een gelukkig 2013 te wensen, maar omdat het zo regende en er nog veel knallen waren ben ik van dat plan afgezien. Natuurlijk heb ik de dag daarna haar daarna wel een ontzettend dikke hug gegeven!

Hoe beleefde jij Kerst en Oud&Nieuw?













info@sweethippos.nl)

nRelate Posts and Homepage