1/17/2013

My life in pictures - januari #1

Het is januari jongens. Twee weken geleden had ik nog lekker vakantie, en nu ben ik aan het zwoegen voor mijn toetsweek. Misschien moet ik slim doen een me alleen focussen op het leren, maar ik vind bloggen veel te leuk, dus ik ben bang dat dat niet gaat gebeuren ;) Zoals altijd komt er dus ook weer een 'my life in pictures' online, met foto's van de afgelopen twee weken. Ik heb lekkere dingen gegeten, mooie kleertjes aangehad en mooie natuur gezien, as always.


1. een nieuw jaar is aangebroken, dus ook een nieuw blogjaar!
2. het begon ook gelijk goed met mooie morning skies.
3. met mama ging ik naar de stad en kocht ik mijn Dr. Martens! Ik ben nog steeds hartstikke blij met ze.
4. helaas had ik een very bad hairday. Hier ziet het er nog wel mooi en volumnieus uit, maar in werkelijkheid kreeg ik het echt niet in model. Heel irritant.





1. ik sloeg weer aan het wrts'en, want de toetsweek zat eraan te komen. 
2. ik vond een vintage exemplaar van The Hobbit in mijn ouders boekenkast! Ik wil hem heel graag lezen.
3. met kunst beeldend werkten we deze periode aan een stilleven. Dit is die van mij! Ik ben er uiteindelijk nog wel trots op, als je je bedenkt dat ik helemaal niet goed kan tekenen ;)
4. ik bestelde een fotoboek bij Pixum, die jullie afgelopen zaterdag hebben kunnen zien.





1. dit was een sneak peek van het boek! Ik vind hem zo cool en mooi en leuk geworden.
2. via Marjolein ontdekte ik een super handige to do list app: Do It Tomorrow. Hij is heel leuk vormgegeven, en bovendien werkt hij ook nog eens heel goed. Ik voel me veel meer georganiseerd ;)
3. de straat was 's ochtends een beetje wit. Nu ik dit schrijf is er in bijna heel Nederland een flinke laag sneeuw gevallen, maar hier eigenlijk helemaal noppes nada. Stiekem vind ik het jammer!
4. wel kreeg ik in plaats van sneeuw een lekker zonnetje in mijn gezicht. Daar kan ik ook heel goed van genieten.







1. om mijn toetsweek door te komen kocht ik een zak schoolkrijt: past goed in het kader van de toetsweek én is ontzettend lekker.
2. na heel veel leren was het eindelijk tijd om een beetje te relaxen. Muts op, sjaal om en joggingbroek aan en go.
3. in een mini leerpauze at ik een stukje jummie brownie die mijn moeder had gemaakt. Ik word in ieder geval flink verwend tijdens de toetsweek, hihi.
4. ik had al een tijdje deze camo jacket van Pull&Bear op het oog, en eindelijk kon ik hem kopen! Ik ben er ontzettend benieuwd naar.

Wat heb jij beleefd de afgelopen twee weken?











(info@sweethippos.nl)

nRelate Posts and Homepage