1/24/2013

Nailart - sprinkles on a cupcake


Een paar dagen geleden zag ik op een blog een ontzettend schattige en zoete nailart voorbijkomen: een knalroze cupcake met wit glazuur en pastel sprinkles. Ik raakte meteen geïnspireerd om hem na te maken: in dit grauwe winterweer kon ik wel iets vrolijks gebruiken. En als ik zoet bedoel, dan bedoel ik ook zoet. Ik zocht mijn felste roze en liefste pasteltinten bij elkaar en ging aan de slag met deze vrij makkelijke nailart.



Ik hoef denk ik bijna niet meer uit te leggen hoe ik deze nailart gemaakt heb, maar ik ga het toch nog even stap voor stap laten zien, met hierbij de namen van de lakjes die ik heb gebruikt.



1. lak eerst je nagels in een basiskleur, in dit geval heb ik gelakt met de zuurstokroze CC146 van Trind. Deze dekt ik twee lagen. Je kunt natuurlijk ook kiezen voor een pastel cupcake, of voor een witte cupcake met roze glazuur, maar net wat jij leuk vindt!



2. lak met een witte kleur het glazuur op je nagels. Dit kun je doen met een speciaal nailart kwastje, maar ik heb het gewoon uit de losse hand gedaan. Ik gebruikte 'Snow Motion!' van Catrice, omdat deze vrij goed dekt voor een witte kleur.



3. tijd voor sprinkles! Ik koos ervoor om een beetje in de pastelsferen te blijven, maar felle kleuren kunnen natuurlijk ook. Ook ditmaal maakte ik de sprinkles uit de losse hand, als je je kwastje goed afveegt dan kan dit makkelijk. Ik gebruikte de kleuren 'Oh, Tiff!' van Diamond Cosmetics, 'Salsa Cubana' van Catrice en CC148 van Trind.


4. als laatste breng je natuurlijk een topcoat aan om alles op zijn plaats te houden.

Dit is hoe je zo'n super schattige sprinkles on a cupcake nailart maakt! Zou jij hem namaken?












  (info@sweethippos.nl)

nRelate Posts and Homepage