1/07/2013

New In - Dr. Martens! (+blouseje en boek)

Meestal krijg ik, als ik mijn loon en kleedgeld heb, meteen weer shopping drang. En vorige week kreeg ik dat zeker, nadat ik langs de deuren was gegaan met mijn krantenwijk. Ik vind dat ik redelijk goed met geld om kan gaan, maar dit keer maakte het me allemaal niet meer zo uit en ging ik er gewoon voor.
Ik ging met mijn moeder als vanouds gewoon lekker Groningen in. Zij had schoenen nodig, en ik ook. Ik had het op Twitter al een tijdje over Dr. Martens. Ik twijfelde of ik ze moest kopen, want ik dacht dat ze bij mijn grote voeten heel lomp zouden zijn, en bovendien zit er ook een aardig groot prijskaartje aan. Maar op een dag dacht ik: ik wil ze gewoon. Dus ging ik naar de London in de hoop dat ze me daar konden helpen.



Zoals je ziet heb ik ze gekocht. Ik heb ze gewoon gekocht. Toen ik ze in de winkel zag was het eigenlijk pure liefde. Ze glommen me tegemoet. Ik weet dat ze over het algemeen bekend staan als emo of gothic schoenen, maar I didn't care, want ik wist wel beter. De mevrouw in de winkel pakte voor mij de schoenen en het eerste wat ik dacht was: vet stoer. Dus toen kocht ik ze. Ik ben ze op dit moment aan het inlopen, en ik ga nu door een soort van hel, maar dat maakt me eigenlijk niet zo uit. Als ze uiteindelijk maar als wolkjes lopen en ik ze zonder problemen aan kan doen. Want ik kan niet wachten hier outfits mee te maken!
Ik durf bijna niet te zeggen hoe duur ze waren, maar ik doe het toch. Bij de London kostte dit model (de  1460 Pascal) €139,99. Slik.

Wauw, dat was even mijn fangirling over mijn nieuwe Dr. Martens. Moving on! 
Natuurlijk ging ik ook nog even naar H&M, mijn favoriete winkel. Ik had mama beloofd dat ik haar niet alle winkels mee in zou slepen, dus ik ging alleen hier even langs. Ik was van plan iets uit de sale te scoren, maar in plaats daarvan kwam ik thuis met dit blouseje!




Hij is gebroken wit met zwarte kruisjes en heel erg gaaf. Aan de voorkant is hij wat korter (ik kan hem net in mijn broek stoppen) en aan de achterkant is hij afgerond. Ik vind hem ontzettend cool, en ik heb hem ook al aangehad met uitgaan, vandaar dat hij wat gekreukeld is ;) Helaas was dit blouseje niet in de sale (zul je weer zien hoor...) en kostte €14,95.


Ik kwam erachter dat ik ook nog een boekenbon in mijn portemonnee had zitten, en omdat ik van plan ben meer te gaan lezen kocht ik 'Sugar & Spice' van Lauren Conrad, volgens mij de laatste uit de reeks. Ik vond de vorige twee delen ook al heel leuk (hoewel het geen hoogstandjes zijn), en ze zijn lekker luchtig voor tussendoor. Dit boek kostte €14,95.

Wat vind jij van mijn aankopen? Zou je het zelf ook kopen?












 (info@sweethippos.nl)

nRelate Posts and Homepage