1/28/2013

Outfit - Army Style

Het zou het laatste dagje zijn dat er nog sneeuw lag. Tot mijn verbazing heb ik deze winter heel weinig foto's buiten gemaakt. Steeds als het sneeuwde, had ik geen tijd en zat ik met mijn neus in de schoolboeken. Gelukkig kon ik zaterdag een plekje vrijmaken om even naar buiten te gaan. Lekker makkelijk, want recht tegenover mijn huis is een bos! Gelukkig maar, want na tien minuutjes kou (zonder handschoenen!) had ik het echt wel weer gehad. Ik vind sneeuw heel leuk en mooi, maar de temperatuur, no thanks! Tien minuten waren gelukkig wel genoeg om een paar goede foto's van mijn outfit van die dag te schieten.






Mijn stijl begint zich steeds verder te ontwikkelen. Een tijd geleden droeg ik nog van alles door elkaar, maar zo langzamerhand begint mijn smaak te neigen naar stoere en een beetje grungy kleding. Ik was al een tijdje op zoek naar een army jacket, en die vond ik bij Pull&Bear. Na ongeveer een week werd hij bij me thuisbezorgd, en oh my, wat een geweldig ding is dit. Ik heb hem al drie dagen achter elkaar aangehad en het verveelde geen moment. Er komen ook steeds meer nieuwe combinaties in mijn hoofd.



Voor deze outfit combineerde ik het jasje met een Rolling Stones band t-shirt, velvet leggings, mijn Dr. Martens en natuurlijk een lekker dikke sjaal om me nog een beetje warm te houden. Voorheen durfde ik deze legging niet 'zo' te dragen, want je ziet toch wel elk dingetje. Ik kon me er echter overheen zetten, in ieder geval voor deze outfit ;) Eigenlijk had ik het t-shirt net wat langer gewenst, maar op deze manier kan het nog net.
















Mijn gewone zwarte sjaal droeg ik als een circle scarf, dat vond ik net iets leuker bij deze outfit. En ook deed ik weer eens rode lipstick op, dat is al veel te lang geleden! Het valt ook lekker op in de foto's, vinden jullie niet? Bovendien is het een dikke match met mijn t-shirt, haha. Ik droeg ook nog wat sieraden, maar doordat ik het zo koud kreeg heb ik daar geen close-ups meer van gemaakt. Ik had mijn twee simpele gouden armbanden om, plus mijn spiked ring.






Camo jacket - Pull&Bear
Rolling Stones band t-shirt - C&A
Sjaal - CoolCat
Velvet leggings - Action
Dr. Martens 
Sieraden - H&M

Wat vind jij van deze outfit?












  (info@sweethippos.nl)

nRelate Posts and Homepage