1/10/2013

Outfit - It's just another day

Zoals jullie in mijn shoplog zagen maandag had ik een huge aankoop gedaan: zwarte Dr. Martens. Ik schreef dat ik niet kon wachten om er outfits mee samen te stellen, en dat deed ik dus ook vrijwel meteen. Ik besloot om de outfit nog rustig te houden, met eenvoudige kleuren en kledingstukken, een beetje geïnspireerd op de outfits die ik op LookBook had opgezocht.





Ik besloot om weer een keertje voor shorts te gaan. In de afgelopen outfits droeg ik of broeken of rokjes, dus het werd weer eens tijd. Ik trok er gewoon een dikke maillot bij aan, en gaan. Hoewel ik normaal voor een panty zou gaan, werd ik nu wel gedwongen om deze aan te doen door de kou. Ik geloof niet dat ik dit shortje al eerder heb aangehad in een outfit, hoewel ik hem wel hartstikke leuk vind. Hij is wel kort, maar door de shredded details vind ik hem zo cool.





Ik trok mijn leren jasje en een wit t-shirt erbij aan. Op het eerste gezicht lijkt hij vrij saai, maar als je dichterbij kijkt, dan zie je de subtiele details die erin zitten. Ik hou van dit t-shirt, hij is lekker wijd en comfortabel. Mijn leren jasje heb ik eigenlijk nooit 'zo' aan, ik gebruik hem gewoon als zomerjas. Maar ik had heel erg zin om hem aan te trekken, stiekem mis ik hem wel een beetje door dit koude weer.



Weinig sieraden dit keer. Ik had alleen mijn berenketting van Primark weer om, die ik een beetje heb herontdekt. Het leuke detail vind ik dat er een soort bolletjes in het kettinkje zelf zitten, ontzettend cute. Het beertje zelf is goud, maar hij heeft roségouden steentjes en een hartje op zijn buik.


Nog een close-up van m'n Dr. Martens. I love 'em sooo much! Ik draag ze vrij los voor een shabby effect. Ik heb ze inmiddels al aardig ingelopen, maar het leer bij de wreef moet nog wel een stuk soepeler worden. Ik kan niet wachten totdat ze een beetje gedragen zijn, omdat ik ze dan nog leuker vind.

Leren jasje - Makro
T-shirt - H&M
Shorts - Bershka
Maillot - H&M
Ketting - Primark
Dr. Martens 

Zou jij deze outfit dragen?













 (info@sweethippos.nl)

nRelate Posts and Homepage