1/08/2013

Reading Challenge accepted!


69143_377122242371179_904788773_n_large

Lezen voor het slapen gaan, lezen op vakantie, lezen in de trein of lezen voor school: voor ons allebei is lezen (meestal) iets leuks en een moment van ontspanning. De leuke site Goodreads ontdekte Marjolein al een tijd geleden. Sinds vorige week maakt ook Floor deel uit van de site, waarop je kunt aangeven welk boek je leest, gelezen hebt, wilt lezen en wat je van die boeken vind. En er is nog iets, iets wat een Reading Challenge heet.

Marjolein
Ik, Marjolein, ga in het jaar 2013 proberen 30 boeken te lezen. Dit jaar haalde ik mijn doel van 25 'makkelijk', ik las er namelijk 28. Ik wil de uitdaging groter maken door het aantal naar 30 te verhogen. In de eerste maanden ga ik naar mijn verwachting het minst lezen, maar vanaf de zomervakantie komt er snelheid in. Dat hoop ik tenminste! Ik hoop dat ik het ga halen, maar ik laat mijn lees plezier niet verpesten door stress, omdat ik het per se zou moeten halen. Let's do this! 


2012_10_couple-tumblr-d35442b72-713165-475-316_large



Floor
Marjolein zit inmiddels al een tijdje op Goodreads, en natuurlijk heb ik er aardig wat door haar over gehoord. Ik had eerst niet echt de neiging om me ook aan te melden, maar toen ik toch een keer ging kijken door nieuwsgierigheid kwam ik erachter dat deze site eigenlijk gewoon awesome is. Ook ik durfde het aan om te beginnen met een reading challenge, maar ik vond het nog wel een beetje eng om 'hoog' in te zetten. Ik heb mijn goal gezet op 20 boeken, wat ik hopelijk ga halen. Net zoals Marjolein zal ik in de 'drukke tijden' zoals nu wat minder lezen, maar in de zomer vind ik het altijd heerlijk om in de tuin te liggen met een goed boek, dus hopelijk komt het dan helemaal goed. En als het blijkt dat ik toch heel makkelijk over de 20 boeken ga komen, dan zet ik mijn challenge gewoon nog een stukje hoger! Ik ben al in mijn eerste boek bezig voor de challenge: Spotgaai, het derde en tevens laatste deel van The Hungergames trilogie.

Je kunt vrienden met ons worden op Goodreads, zie hier voor Marjolein en hier voor Floor.

Ga jij een reading challenge doen dit jaar? 













(info@sweethippos.nl)

nRelate Posts and Homepage