1/23/2013

Schoenentrends - Favourites!

Schoenen zijn niet meer weg te denken uit het modebeeld. Wat zou een mens zijn zonder schoenen? Er zijn bescheiden schoenen en schoenen die er juist zijn om lekker op te vallen. Welke het ook zijn, er zijn trends die de laatste tijd veel terug komen en ook veel gezien worden. In dit artikel ga ik mijn favorieten met jullie delen, in de vorm van een inspiratie-collage!


Als eerste de All Stars! Wat zie ik ze veel op school, op straat, op blogs, noem maar op. All Stars heb je in verschillende formaten, kleuren, motiefjes en ze zijn verkrijgbaar in de meest onmogelijke maten. Zelf heb ik een paar lage zwarte, die ik erg leuk vind bij een casual spijkerbroek, maar ook juist bij een netter rokje. Ik ben van plan in het voorjaar een paar hogere te kopen in de kleur bordeaux rood! Je kunt ze ook gewoon vinden op www.zalando.nl, en hoeft niet de deur uit om ze in huis te hebben. Ik vind het ook erg leuk staan om studs in de All Stars te doen. Ik denk dat ik een échte fan ben.


De Dr. Martens zie je veel minder, maar ik kan het zeker tot mijn favoriete trends rekenen. Floor heeft ook een paar, die ik echt geweldig vind! Ik zou ook best een paar willen, bijvoorbeeld met leuke bloemetjes erop. Ik vind het grappig dat Dr. Martens eigenlijk legerschoenen zijn, lekker zwaar, stevig en ze blijven volgens mij ook heel lang mooi. Ik zou het niet erg vinden als meer mensen Dr. Martens gaan dragen, maar ik vind het ook wel leuk dat de trend een beetje 'onbekend' is, want dan blijven ze extra bijzonder bij mensen die ze wel dragen.


Timberlands vind ik óók geweldig! Ik denk dat wanneer het voorjaar wordt ze weer een beetje uit het straatbeeld zullen verdwijnen, maar op dit moment dragen echt veel mensen op school ze. Ik vind de traditionele bruine het mooist. Ik zou ze ook best willen, ook omdat ik denk dat ze lekker warm zijn. Helaas ben ik bang dat ze bij mijn maat 41 erg lomp zullen staan.

Dit waren mijn drie favorieten. Bij deze schoenen begint het me totaal niet te irriteren dat veel mensen ze dragen, wat ik bijvoorbeeld wel heb bij Uggs. Ik vind Uggs zeker niet lelijk, maar ik zou ze zelf gewoon niet hoeven! Al deze schoenen kun je hier terugvinden. Misschien ontdek je hier wel een totaal andere trend dan bovengenoemden.

Wat zijn jouw favorieten op dit moment? 











(info@sweethippos.nl)

nRelate Posts and Homepage