1/27/2013

TAG - Little Fashionable Me (Marjolein)

Yay, ik vind het zo leuk om foto's van vroeger terug te kijken! Ik was ook direct verliefd op de tag 'Little Fashionable Me', die ik bij Josephine zag. En guess what? Ze heeft ons ook nog eens getagged! Vandaag is het mijn beurt om mijn mode van vroeger te laten zien. Of zijn het vooral mode-flaters? Kijk mee naar de kleine Marjolein.

Wat was jouw vrolijkste outfit? 
























De vrolijkste ouftit die ik kon vinden in mijn fotoalbums, is toch echt deze jas. Ik moet zeggen dat ik hem me echt niet meer kan herinneren, maar vrolijk is hij zeker. Het past volgens mij wel heel erg in de mode van die tijd, van die 'foute' jassen, en ik weet ook niet goed of ik hem écht niet mooi vind! Ik hou nog steeds van kleurige kledingstukken, al ga ik nu minder ver dan bij bovenstaande foto. Gelukkig.

Welk kledingstuk zou je nooit meer willen dragen?

Stiekem moest ik even grinniken toen ik deze foto zag. DIE BROEK! Als pyjama zit het vast heerlijk, maar ik zou daar nooit, nooit, nooit mee over straat gaan! Ik vind broeken met prints echt leuk, maar dit is gewoon niet oké.

Aan welk kledingstuk heb je fijne herinneringen? 
  

Links: Die fleecetrui droeg ik echt vaak als ik lekker buiten was. Die foto is gemaakt op een vakantie in Texel. Hij zat heerlijk en ik droeg hem echt veel. Rechts: Mijn o zo charmante Mickey Mouse shirt. Ik vond hem echt zo leuk toen, en het leek alsof hij nooit te klein werd. Ik geloof dat ik hem zo'n drie jaar gedragen heb. Dat kledingstuk herinnerde ik me nog echt goed.

Bij welke outfit denk je momenteel 'Nooh'?



I am a gangster! Die pet, het shirt en de te wijde broek én die sandalen: Ik lijk een beetje op een jongetje. Ik vind 't niet heel geslaagd, maar het staat ook juist wel schattig, en zo'n broek is nu juist heel stoer! Maar die pet: Nee.

Welk kledingstuk vind je wél leuk? 








Op die foto vind ik mezelf echt schattig! Ik weet dat er weinig mensen zijn die als ze terug kijken echt 'Joepie' denken, maar ik heb er nooit zo'n problemen mee. Ik vind het leuk om mijn falen te zien, of mijn niet falen. Ik vind bovenstaand jurkje lief en leuk. En wat een modellen houding, hè?

Bonus! 




 

 

Ik vond het heel leuk om dit artikel te maken. Lekker foto's uitzoeken en me sommige dingen weer herinneren. Leuk! Nu zijn er een aantal mensen waarvan ik hun kleine, schattige hoofdje ook graag zou willen zien. Ik tag Marieke, Soesja, Janine, Laura en en Suzanne. Ik ben benieuwd :)

Wat is jouw favoriete kledingstuk van vroeger? 













 (info@sweethippos.nl)

nRelate Posts and Homepage