1/05/2013

Teeez! - La Isla Chique blush in Soft Rose


Sinds een klein tijdje ligt de Teeez! La Isla Chique collectie in de winkels. Helaas hebben wij geen producten ontvangen om te testen dit keer, maar Josephine had voor mij een blush uit deze collectie liggen die ik wel voor haar mocht testen, aangezien zij weinig blush draagt en de kleur te licht voor haar zou zijn. Met blush maak je me altijd blij, dus ik schrijf graag een review over de cream blush uit deze limited edition!




Alleen al van de verpakking wordt ik vrolijk. De collectie heeft sowieso al een zomerse tint, dus dat is een flink opkikkertje in deze saaie wintermaanden. Op het eerste oog lijken ze wat ordinair, maar ik kijk er zo overheen en zie alleen maar vrolijke kleuren en plaatjes. Stiekem zou ik de blush alleen al om de verpakking kopen. Ook het doosje met blush zelf is mooi versierd, en oogt vrij chique door het rosékleurige metaal.


Ik heb van Josephine de kleur 'Soft Rose' gekregen, een matte, lichtroze kleur. Ik was er erg benieuwd naar, ook vooral omdat het een cream blush is, iets wat ik nog niet eerder heb geprobeerd. De blush voelt in ieder geval zacht aan, maar niet té. Als je er een aantal keer overheen gaat, smelt de blush een beetje en kan je het deppend aanbrengen op je wangen.


Ik probeerde er een swatch van te maken, maar op foto zie je er helaas weinig van terug. In het echt zag ik wel een roze gloed, maar veel kleur was er niet aanwezig. Op mijn wangen heb ik het echter wat meer opgebouwd en begon er een roze blosje te verschijnen. Je kunt er in ieder geval een heel subtiel effect mee bereiken.


Ik vind de kleur in de verpakking heel mooi, maar ik ben bang dat je er, zelfs bij mijn bleke huid, weinig van terug ziet. Voor wat extra kleur kun je het natuurlijk altijd opbouwen. De kleur die ik op mijn wangen heb kunnen krijgen blijft wel lang zitten, wat natuurlijk vooral komt doordat het een cream blush is. Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar andere kleuren, want de textuur vind ik erg fijn! Deze kleur is voor mijn gevoel gewoon te licht.

De Teeez! La Isla Chique collectie is te koop bij o.a. filialen van DA en Dirx.
De blush zal €7,99 kosten.













(info@sweethippos.nl)

nRelate Posts and Homepage