1/01/2013

Terugblik - Outfits en ooglooks

Als eerste wens ik jullie allemaal een heel fijn 2013 toe! Ik hoop dat we jullie ook dit jaar terug zien op SweetHippo's! 
Pas in 2012 begon ik me erg bezig te houden met het maken van outfitfoto´s. Als ik mijn outfit geslaagd vond, zocht ik een fotograaf die de outfit vast wilde leggen voor het blog. Ooglooks maakte ik voor mijn gevoel minder, maar toch een aantal! Een terugblik is misschien erg clich√©, maar ik vind het wel leuk om alles even op een rijtje te zetten. Kijkt u maar mee, mijn 2012 in outfits en ooglooks!

Outfits!



Ik begin met twee outfits uit januari en februari van 2012! De linker outfit, 'Happy Day After' maakte ik in februari, de dag na de eerste meet in Amsterdam met Soesja, Marieke, Josephine, Floor en ik. Een hele gezellige meet, met als aankoop onder andere het roze blouseje. Nog steeds draag ik het met veel plezier. De rechter outfit was een  outfit ´Under The Blue Sky´, met een blauwe blouse van H&M. Deze outfit is al bijna een jaar geleden, maar ik herinner me hem nog erg goed. Van deze twee vind ik de linker het leukst, zulke outfits zie je mij in het dagelijks leven ook vaker dragen.


Bovenstaande outfit noemde ik 'At Leeuwarden City'. Deze foto's maakte ik, zoals je waarschijnlijk wel kunt raden, in Leeuwarden in maart 2012. Nu ik terugkijk vind ik de outfit niet geslaagd. Het is te saai en somber bij elkaar, en de schoenen maken het helemaal verschrikkelijk. Maar van fouten kun je leren.














Mijn favoriete Denim Blouse komt terug in deze outfit, gemaakt op Floor haar verjaardag op 1 april. De titel 'Wearing My Allstars' zegt het al, hierbij draag ik mijn net nieuwe Allstars! Als ik de foto's terug kijk schrik ik bijna van hoe schoon en zwart mijn schoenen daar nog waren. Ik vind het leuk om te zien dat schoenen gedragen zijn, maar zo clean hebben ze ook wel iets.





Van het zien van bovenstaande outfit kreeg ik heimwee naar de zomer. Een korte broek, bloemen in de tuin, prachtig zonnetje: Ik mis het! Ik droeg mijn geliefde Monki shorts en het Zebra t-shirt dat ik op vakantie kocht. Het is niet een outfit waar heel veel op aan te merken valt vind ik, het is gewoon een simpele, zomerse outfit! 'Zebra' maakte ik in augustus.




Mijn mooie blouse van de Bershka droeg ik bij 'Girl At The Tree'. De foto's maakte Floor tijdens een uitgebreide fotoshoot. De foto's vind ik leuk, en de outfit ook. Zo zou ik het nu ook nog dragen.

 
'I Dream About NYC' en 'Loving Him Was Red' zijn vrij recente outfits, namelijk uit oktober en november. Bij de linker droeg ik mijn nieuwe, rode shorts. Deze foto's zijn gemaakt door Marieke tijdens een meet-at-home. De rechter outfit vind ik nog steeds leuk, omdat ik mijn rode broek met veel plezier draag. Bij beide outfits zie je mijn 'Brunotti' schoenen terug komen. Deze draag ik bijna altijd, want ik heb weinig schoenen.



En dan de meest recente outfit: 'Fly Away With Me, Baby', die jullie vast nog herkennen. Afgelopen zondag kwam hij online. Het is de outfit die ik afgelopen kerst droeg, en ook deze foto's zijn gemaakt in Leeuwarden. Ik vind het niet nodig om hier nog heel veel over te moeten zeggen, aangezien ik deze nog heel kort geleden maakte.

Ooglooks


De ooglooks zette ik voor de duidelijkheid even in een collage. Het zijn er 5, of eigenlijk 6, maar de laatste paste niet meer in mijn collage, en vond ik stiekem ook niet mooi. Bij alle looks gebruikte ik Sleek en/of Inglot! Persoonlijk vind ik de bovenste twee het mooist gelukt. Ook die foto's lukten het beste, wat natuurlijk ook meespeelt.

Zo, dat was alles op een rijtje. Nu is het tijd om aan de slag te gaan met nieuwe outfits en ooglooks van 2013!

Welke outfit en ooglook vind je het leukst?







nRelate Posts and Homepage