1/25/2013

TONIGHT

Tumblr_mgmfylqmqe1r81p4ro1_400_largeJa, de titel is in Capslock, want zo voelt het ook. VANAVOND IS THE SCRIPT! Nu ik dit artikel type duurt het nog 4 dagen, maar het voelt heeel goed om alvast te typen dat het vanavond is. 114 dagen geleden zat ik op de bank en kwamen Soesja en ik op het geniale, impulsieve idee om kaartjes voor het concert van The Script te boeken. Daarna volgde een lange periode die heel erg snel ging. Ik heb The Script veel geluisterd de afgelopen tijd, en ken een aantal liedjes redelijk uit mijn hoofd. Niet helemaal (behalve Hall of Fame en The Man Who Can't Be Moved), maar het refrein van elk nummer wel, dus dat gaat helemaal goedkomen.
Ik heb er zó veel zin in! Ik ga de eerste twee uurtjes nog even naar school. Daarna heb ik een tussenuur en het laatste uur hoef ik niet heen van papa en mama (zo slim om dit op internet te zetten, maar ik ga er even vanuit dat leraren dit niet lezen). Om 14 uur neem ik de trein naar Schiphol en dan zie ik Soesja ook weer. Zó leuk! Bij haar thuis ga ik even chillen en eten, en dan vertrekken we naar het concert WIIIEH.

In het voorprogramma staan The Original Rudeboys, wat ik een klein beetje geluisterd heb maar eigenlijk nog niet erg goed ken. Ik weet niet of het leuk is, maar dat zou vanavond wel blijken :D Om het artikel nog meer blij en lang te maken, zou ik even mijn favoriete nummers opnoemen: Walk Away, Man Who Can't Be Moved, Six Degrees of Seperation, If You Could See Me Now, If You See Kay. Oké, eigenlijk vind ik bijna alle nummers leuk. Ik heb de eerste en derde CD, maar ga denk ik de tweede ook nog kopen binnenkort. Nu is mijn collectie ook maar half.

Soesja en ik hebben zitplekken, en waarschijnlijk niet de beste (we waren best laat met kaartjes kopen) maar ik vind zitplekken denk ik fijner, en het scheelt heel wat uurtjes voor de deur liggen. Ik weet nog niet of ik nog een uitgebreider verslag ga typen over het concert, maar waarschijnlijk wel.

Nou, dit was een hyper en blij artikeltje! Morgen ga ik Lisa nog even zien met Soesja, en daarna vertrek ik weer met de trein naar huis. Voor het eerst écht alleen met de trein, maar ik vind het denk ik best fijn. Lekker lezen, muziek luisteren en WiFi-en.

Gaan er nog meer van jullie vanavond naar het concert? 











(info@sweethippos.nl)

nRelate Posts and Homepage