2/07/2013

Collective Shoplog - denim vest, statement ketting etc.

Ik schaam me diep. Vrijwel alle items die jullie in deze shoplog gaan zien, komen van het internet. Ik ben bang dat ik toch een soort van verslaving heb aan internetshoppen. Sinds ik PayPal heb is het gewoon zo verleidelijk om er wat geld op te gooien en alles uit te geven. Vooral eBay is een lastig iets, wat oh, wat staan daar veel leuke items for sale. En voorheen kon ik nooit iets bestellen bij bijvoorbeeld Pull&Bear, maar nu ik PayPal heb wel. Handig, want deze winkel zit niet bepaald om de hoek. Anyway, ik ga jullie mijn geshopte spulletjes laten zien die ik op dit moment binnen heb gekregen. Ja, op dit moment, want er zijn nog meer dingen naar me onderweg...




Het eerste, vrij voor de hand liggende item: mijn camo jacket. Eigenlijk is het niet eerlijk dat ik hem nog in een shoplog laat zien, want hij is al voorbijgekomen in een outfit én in 'my life in pictures', maar als ik iets niet in een shoplog heb laten zien, heb ik altijd het gevoel dat ik hem niet 'officieel' in mijn bezit heb, hihi.
Dit jasje komt van de Pull&Bear webshop, en kostte daar in de sale €29,99 in plaats van €59,99.





Op eBay kocht ik vijftig gouden spikes. Ik wil er graag een DIY mee doen, maar ik ben er nog steeds uit uit wat precies. Ik denk dat ze heel cool zijn op shorts, maar ook op jasjes of blousejes. Heel lastig om te kiezen! Het zijn spikes die je met schroefjes vast moet maken, dus waarom waren ze vrij 'duur' voor eBay begrippen. Ik kocht ze bij deze verkoper.





Deze ketting komt ook van eBay. Het is een hele opvallende ketting. Hoewel ik eigenlijk nooit kettingen draag, vond ik deze wel heel stoer. De ketting zelf had wel iets korter gemogen, maar dat is geen huge issue. Hij staat denk ik heel leuk bij een simpel shirtje met een blazer. Ik kocht hem bij deze verkoper.

Bij de online shop van Bershka maakte ik ook gebruik van mijn PayPal privilege. Er waren nog super veel leuke dingen in de sale, maar ik hield me in (voor zover dat nog mogelijk was) en deed alleen dit denim vest nog in mijn winkelmandje. Ik vind hem zo stoer! Als je goed kijkt zie je allemaal kleine skulls op de borstzakjes, een heel gaaf detail. Nog gaver was de prijs: hij was afgeprijsd van €35,99 naar €12,99. I mean, hello! Als het wat warmer wordt doe ik deze zo snel mogelijk aan.


Last but not least: een zwarte broek. Mijn vorige zwarte broek heeft het ontzettend lang volgehouden, maar vorige week overleed hij dan toch: toen ik mijn sok aan wilde doen, scheurde ik er ontzettend uit. Oeps! Gelukkig was daar H&M, met eindelijk dezelfde broek weer in mijn maat. Ik leef echt in deze broek, hij zit heel erg lekker en staat overal bij. Hij kostte €29,95.

Wat vind jij van mijn geshopte spulletjes? Zou je ze zelf ook kopen?


  (info@sweethippos.nl)

nRelate Posts and Homepage