2/14/2013

Current favourites - beauty & fashion

Soms is het fijn om niet vast te houden aan de 'maandelijkse favorieten', maar gewoon een keertje tussendoor een current favourites post te maken. Ik koop niet elke maand nieuwe producten en daarom zijn mijn favorieten vaak hetzelfde. Op de een of andere manier heb ik nu echter wat producten die ik in een hoekje had weggestopt, nu vaker gebruikt. Een soort van herontdekte producten dus! Verder heb ik wel een aantal nieuwe fashion items gekocht, maar ook deze zullen jullie bekend voorkomen, omdat ik het er al uitgebreid over heb gehad ;)

beauty & make-up




Mijn favoriete lakjes van dit moment! Zoals je ziet geen donkere, winterse kleurtjes meer, maar lekker vrolijke, zomerse tinten. De eerste heet 'Salsa Cubana' van Catrice, een felle koraalkleur, en de tweede is CC140 van Trind, een mooie turquoise tint. Ze staan lekker fris en daarom vind ik ze zo leuk!



Dan een lipstick: 'Bloody Red' van Catrice uit de Revoltaire LE. Hoe leuk ik lipstick ook vind, ik doe het veel te weinig op, en daar wil ik verandering in brengen. Deze kleur heb ik veel gedragen, met name omdat het zo'n mooie vampy rode tint is. Ook zit hij heel comfortabel voor een matte lipstick,m wat natuurlijk ook een pluspunt is. Deze droeg ik ook in mijn outfit van een tijdje geleden.


Een oudje, dit! Dit zeepje, Bohemian van Lush, lag al een hele tijd zielig in het badkamerkastje te liggen: ik vind douchegel nou eenmaal makkelijker dan een vast zeepje. Heel zonde eigenlijk, want de geur is namelijk delicious! Hij ruikt puur naar citroen, echt hemels. Ik ben blij dat ik deze dus weer herontdekt heb, want elke keer is het weer een plezier om onder de douche te gaan.



Het laatste beautyitem: de Garnier Nordic Essentials dagcrème. Deze heeft al een keer in mijn favorieten gestaan, maar hij mag nu weer. Net zoals het zeepje stond hij een hele tijd te verstoffen, omdat ik hem 's ochtends altijd vergat op te doen. Sindsdien staat hij óp het badkamerkastje en kan ik hem niet meer vergeten. Gelukkig maar, want hij is ontzettend fijn, voedend en fris.

fashion


Dûh, natuurlijk kon mijn camo jacket niet ontbreken in mijn favorieten. Elke week trek ik hem wel een keer uit de kast, gewoon omdat hij zo stoer is. Meestal combineer ik hem met een zwarte broek en een zwart shirt. Veel zwart, maar het is nou eenmaal een van mijn favo kleuren om te dragen. Dit jasje komt van de Pull&Bear, zoals jullie weten.

Wat is dit nou, zal je denken. Omdat het een beetje lastig is om dit kledingstuk helemaal op de foto te krijgen, heb ik er een close-up van gemaakt. Waar ik het over heb? Mijn velvet leggings van de Action natuurlijk! In het begin vond ik het een beetje eng om deze te dragen, maar inmiddels ben ik over deze angst heen en draag ik hem met plezier. Het is gewoon een ontzettend stoer ding!

Mijn laatste item is natúúrlijk niet de minste: mijn Doc's! Ik heb ze nu ongeveer een maandje en ik heb er nog steeds geen spijt van dat ik ze heb gekocht. Ze doen nog steeds aardig pijn als ik er lang op loop, maar ik hoop dat ze binnenkort als kussentjes aan mijn voeten lopen. Ik heb er al aardig wat complimentjes over gekregen en dat voelt goed, haha. Het zijn tenslotte geen schoenen waar iedereen in loopt.

Wat zijn jouw beauty en fashion favorieten van dit moment?












 (info@sweethippos.nl)

nRelate Posts and Homepage