2/23/2013

Gehyped op LookBook #6

Dit is alweer de zesde 'Gehyped op LookBook'. Inmiddels weten jullie dat dit mijn favoriete site is om fashion inspiratie op te doen. Ik breng nu al flink wat tijd door op deze site en het verveelt nooit, door alle gave looks van meiden én jongens die ik tegenkom. Ook voor deze keer heb ik weer een paar outfits op een rijtje gezet die volgens mij de moeite waard waren. 

- a heart in numbness


Good jobJohanne! Ik vind deze outfit helemaal tof. Zoals jullie misschien wel weten ben ik gek op leuke shortjes, en deze is zeker weten leuk, met al die spikes erop. En is het blouseje ook niet ontzettend cute met al die vogeltjes erop? De JC Lita's maken het zeker helemaal af.

NIGHTS

Een lekkere grungy look, de look van Lina. Ik vind de broek heel stoer, en natuurlijk zijn de boots ook helemaal mij. Ik vind het leuk dat ze deze outfit zo simpel gecombineerd heeft, want dat is precies waar ik van hou. Een lekker simpel t-shirt met iets eroverheen, een jeans, boots en klaar ben ik.

THE JACKET



Ik hoef je denk ik niet te vertellen waarom ik het jasje van Sietske van eigen bodem zo ongelooflijk tof vind. Als hij niet zo duur was dan zou ik hem ook onmiddelijk kopen... Voor nu is het helaas alleen dromen ;) Ook Sietske heeft het verder weer simpel gehouden, I like.

LOVE LOST


Zoe's outfit vind ik erg leuk, maar ik weet niet of ik het zelf zou dragen. Ik vind haar de blazer heel tof staan, en de creepers ook, maar ik denk toch dat deze outfit net iets te grungy is voor mij. Dat neemt niet weg dat ik het geen leuke outfit vind, integendeel. Zoe rockt dit heel goed.

WINTER TIME


Maddy's outfits blijven ook een all time favourite van mij. Ze heeft vaak de mooiste kleurencombinaties in haar outfits, wat ze tot een heel mooi geheel maken. Zo ook nu weer: de camelkleur komt bijna overal weer in de outfit terug. Items die ik echt zou willen hebben uit deze outfit zijn de tas en de sjaal, geweldig vind ik die.

FAUX LEOPARD


Het pronkstuk uit de outfit van Ashley is natuurlijk deze faux fur coat. Ik vind dit soort jasjes zo ontzettend gaaf, alleen zou ik er zelf nooit mee durven lopen. Ik ben toch bang voor de reacties denk ik ;) Mag ik ook even een complimentje geven over Ashley's haar en de foto's die ze maakt? Geweldig!

Wat vind jij van deze outfits?











  (info@sweethippos.nl)

nRelate Posts and Homepage