2/28/2013

Little Fashionable Me! (Floor)

Een paar weken geleden plaatste Marjolein haar Little Fashionable Me tag, en nu is het eindelijk mijn beurt! Ik heb zo veel mogelijk fotoboeken van zolder gehaald en ben ze allemaal gaan doorspitten. Het waren er super veel, dus ik ben er wel even zoet mee geweest. Ben je benieuwd naar mijn typische jaren '90 modeflaters? Kijk mee naar de kleine Floortje.

Wat was jouw vrolijkste outfit?


Ik had heel erg het talent om zielig, bang of boos te kijken op foto's in plaats van blij, maar toch is dit één van de vrolijkste outfits die ik tegen ben gekomen tijdens het foto's zoeken. Ik draag lekker vrolijk geel, blauw en rood. 

Welk kledingstuk zou je nooit meer willen dragen?


Zet deze zonnebril alsjeblieft nooit meer op mijn hoofd. En trek me ook nooit meer een coltrui met een jurkje aan. Alles aan deze outfit vind ik gewoon niet cool, haha. De zonnebril is toch wel het ergst vrees ik, met al die kleurtjes. Misschien leuk in de 2000, maar nu? No way.

Aan welk kledingstuk heb je fijne herinneringen?

1. Ik kijk niet echt blij op de foto, maar ik heb zeker wel goede herinneringen aan dit jurkje / deze foto. Hier stond ik in een soort klimding op het Spaanse eiland Gran Canaria, waar ik een aantal jaren geleden op vakantie was. Ik was nog best jong, maar ik kijk er wel op terug als een topvakantie.
2. De schapenjas die je op de foto ziet was één van mijn favoriete kledingstukken. Ik ben heel veel foto's tegengekomen waarop ik hem draag. Het was een hele wollige, warme jas en ik weet nog dat iedereen me schaapje of konijntje noemde als ik erin liep.

Bij welke outfit denk je momenteel 'nooh'?


Ik moet zeggen dat het echt heel lastig was om zo'n 'nooh' outfit te zoeken, want op alle foto's die ik kon vinden stonden outfits die allemaal best oké waren! Natuurlijk zou ik ze nu niet dragen, maar voor toen was het natuurlijk allemaal hartstikke leuk. De ergste outfit die ik zag was deze. Die muts is gewoon echt een no go, en de gorgeous ruitjesbroek ook niet echt. Nee, dit is geen goede combi.

Welk kledingstuk vind je wél leuk?


Dit verjaardagsjurkje, obviously. Toen vond ik hem leuk, en nu nog steeds. Mijn moeder had hem gemaakt en hij is gewoon heel schattig. Ik heb hem maar liefst twee (of zelfs drie?) verjaardagen aangehad: op mijn vierde verjaardag (eerste twee foto's) en mijn vijfde. 

BONUS!








Wat is jouw meest vreselijke en leukste kledingstuk van vroeger?












(info@sweethippos.nl)

nRelate Posts and Homepage